PhotoshopCS6 - Språk

PhotoshopCS6 - Språk

Innleggav JoshuaNO » lør 15.09.2012 9:10

Hei,

har gått til innkjøp av CS6 men midt i all glede , kjøpte jeg Norsk språk. I ettertid ønsker jeg egentlig engelsk. Er det noen som vet om dette lar seg gjøre eller er jeg "solgt" ?
Finner ikke noe om dette på Adobe sine sider, så fremt man ikke er i "in the cloud".

Hvis det ikke er noen enkel måte så får jeg sende en mail til Adobe og høre med de.


josh
medlem i 191 måneder
 

Re: PhotoshopCS6 - Språk

Innleggav Forth » man 17.09.2012 0:09

gå til følgende bane:

applications/Adobe Photoshop CS6/Locales/en_GB/Support Files

Jeg har engelsk CS6 (Design premium) så jeg har en mappe som heter en_GB antar at denne er no_NO eller noe slikt hos deg. inne i den mappen ligger en fil som heter noe i retning av tw10428.dat (antagelig noe annet en tw10428 da det er koden for engelsk)

rename denne filen fra .dat til .bak på slutten så vil Photoshop generere en ty .dat fil og defaulte til engelsk.

Garanterer ikke at dette fungerer da jeg kun kjenner til dette problemet fra en tidligere situasjon og jeg heller ikke har testet det da jeg som sagt allerede har engelsk utgave.

Om du har mer en photoshop, dvs en suite av et slag kan det lastes ned language packs når du logger inn hos adobe med din Adobe ID og velger lisensen til produktet. tror dog det kun er på suitene og ikke PS standalone, men du kan jo alltids sjekke det også. :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til Bildebehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]