Kreativ1.no restart

Kreativ1.no restart

Innleggav KDN » tor 22.07.2010 0:41



Hei, jeg er den nye admin her på kreativ1 og jeg kommer til å holde dere ukentlig oppdatert på hva som skjer i den kreative verdenen. Jeg kommer også til å ha en artikkel i uken der jeg går i dybden med temaer relatert til video, foto og web.

Dette nettstedet er ingenting uten kunnskapen og interaktivitet fra dere, våre forumbrukere. Vi belønner eventuelle bidrag med variabel kickback litt avhengig av typen artikkel du sender inn. Vi starter også opp med månedlige konkurranser fra og med august der den beste artikklen blir premiert.

Litt mer om meg selv: Jeg har en bachelorgrad i digital medieproduksjon som gir meg en bred kunnskap innen vårt kreative yrke. Jeg studerer for tiden til mastergrad i digital design som er mer spissrettet mot webyrket. Jeg er opptatt av minimalistisk design, semantisk HTML, progressiv CSS og teknologi generelt.

Jeg tar i mot ris, ros og forslag til temaer jeg skal skrive om som PM her på i1 eller via email til kenneth@nordahl.me med kreativ1 i tittelfeltet.
Sist endret av KDN den tor 22.07.2010 10:39, endret 4 ganger.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Kreativ1.no restart

Innleggav segrov » tor 22.07.2010 2:27

Gratulerer med ansvaret og lykke til!

har tro på kreativ1 men det har ikke vært helt optimalt tunet til å ta helt av enda, men det har jo hatt sine sukseer med fotokonkuranser og slikt:)
medlem i 249 måneder
 

Ord delings feil

Innleggav pixel » tor 22.07.2010 2:31

La oss håpe at det blir færre "ord delings feil" i artiklene dine i tiden fremover. Lykke til! :-)
medlem i 197 måneder
 

Vakkert!

Innleggav åttitre » fre 23.07.2010 10:36

Jeg gleder meg til å se hva som skjer fremover ;)
medlem i 239 måneder
 

Orddelingsfeil.

Innleggav hendelsesløysa » lør 24.07.2010 9:43

Ord-delings-feil? Hvem pokker bryr seg om det og andre mindre ubetydelige gramatiske feil. Dette er personer som ikke har professorgrad i norsk gramatikk, men derimot stor interesse (primært på hobbybasis men også på faglig basis) for det de skriver om.

Takk og vær glad for at de gidder å dele dette med oss og kutt ut "ord delings feil" og andre tulleting.

Artikkelen her var bra skrevet, kanskje det var noen gramatiske feil som ikke jeg ser, men som kanskje andre ser - men det driter jeg en lang i.
medlem i 210 måneder
 

Det var over akseptabelt

Innleggav KDN » lør 24.07.2010 11:22

Det var over akseptabelt nivå av skrivefeil i den første versjonen av denne artikkelen. Det er bare å beklage. Det skal ikke skje igjen. Ellers ønsker jeg mer feedback enten her i tråden, på PM eller via den noterte epost adressen om hva folk ønsker mer av her på kreativ1.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Gleder meg til fortsettelsen

Innleggav veronica » lør 24.07.2010 13:03

Gleder meg til fortsettelsen - skal følge med :-)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Hei veronica ;-)

Innleggav hendelsesløysa » søn 25.07.2010 20:00

Hei veronica ;-)
medlem i 210 måneder
 

lykke til!

Innleggav cainlol » søn 01.08.2010 20:17

lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Håper det blir show

Innleggav sweet freedom » tir 10.08.2010 23:57

Ordeling bryr vi oss ikke om. Er innholdet faglig på topp, og at jeg forstår hvor forfatter av enhver artikkel vil hen, så drite vi i ordelinga.
KDN.....ikke beklag, gi gass i stedet.
medlem i 165 måneder
 

Høres bra ut Kenneth. Synes

Innleggav 2mass » tir 31.08.2010 17:14

Høres bra ut Kenneth. Synes det har vært ganske liten aktivitet her. Gleder meg til mye spennende innhold! Og jer er enig med de andre, det gjør ikke meg noe om ikke språket er 100% korrekt alltid, det er det faglige jeg brryr meg om.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

dødt

Innleggav hjsimpson » man 20.12.2010 11:26

"jeg kommer til å holde dere ukentlig oppdatert på hva som skjer i den kreative verdenen. Jeg kommer også til å ha en artikkel i uken der jeg går i dybden med temaer relatert til video, foto og web."

Har ikke skjedd noe her siden august....
medlem i 198 måneder
 

Re: Kreativ1.no restart

Innleggav TV Mario » man 20.12.2010 11:49

Jeg satt faktisk og tenkte på dette i går. Gikk innom sida og det har ikke vært mye oppdateringer. Hva skjer med dette da? Kanskje det har sine naturlige grunner.

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Oppdateringer ukentlig?

Innleggav Captain Rehab » man 21.02.2011 16:26

August 2010 er sist du gjorde noe her. Ta jobben seriøst, eller gi den til noen andre!!
medlem i 196 måneder
 

Re: Kreativ1.no restart

Innleggav myPhone » lør 26.02.2011 19:11

Det er ganske synd. Det ble gitt mange løfter, men det har skjedd rimelig lite her.
Har sendt inn flere artikler/tutorials, men de ble aldri lagt ut.

Konkuransen i august ble vel adri gjennomført heller, selv om flere leverte bidrag.

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Neste

Returner til Artikler (Kreativ1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere