Får ikke installert Photoshop elements 6

Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav kolbein » lør 20.06.2009 22:44

Kjøpte Photoshop elements 6 i kveld(download).. får lastet det ned,men når jeg skal installere det kommer det en error melding som sier"""""
JavaScript Alert
Critical errors were found in set up
---Incompatible payloads already installed
Please see the setup log file for details""""
Har brukt photoshop elements 6 i trial perioden for lenge siden,men fant ut at jeg skulle kjøpe det først i dag..=)
noen som har hatt samme error eller har peiling på hva jeg må gjøre=)??
Bruker en macbook pro... (ikke den siste modellen).. og er veldig fersk på mac og data i seg selv=)
hilsen K..
Sist endret av musher den søn 21.06.2009 1:21, endret 1 gang
Grunn: Endret skrivefeil i tittel, så nå kan andre også søke etter tråden
medlem i 177 måneder
 

Re: Får ikke installert fotoshop elements 6

Innleggav Macini » søn 21.06.2009 1:16

Prøv med en restart og installer på nytt, hvis det ikke virker, last ned på nytt og prøv igjen. Hvis dette ikke hjelper, håper jeg noen andre kan hjelpe bedre.
Lykke til!

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav kolbein » søn 21.06.2009 12:38

har prøvd å slette gamle filer(trial verjonen),og reset flere ganger her,men får samme melding hele tiden((.. har sendt mail til adobe,så håper jeg får noe svar fra de=),, betalte 700,og kjiipt å ikke få brukt det),men takk for svar=) =-O
medlem i 177 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav musher » søn 21.06.2009 13:11

Har du kjørt Java-oppdateringen i Programvareoppdatering i det siste? Det har kommet en ny versjon der, kanskje det er der problemet ligger?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav Ttiger » søn 21.06.2009 13:15

Det ligger gamle trailfiler på forskjellige steder i harddisken din, søk med spotlight etter photshop, elements :D

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav kolbein » søn 21.06.2009 14:18

Supert,, litt usikker på hva det var,men slettet det jeg fant av fotoshop filer,og prøvde igjen.. fikk innstallert og skal sette i gang med å leke litt.. prøvde å legge inn et bilde,men da krasja hele greia,hehe,men har fått det inn på maskinen,så håper det løser seg.. (takk for hjelp og svar)... Hilsen en som nesten kasta macbooken ut av vinduet,,hehe.. takk igjen=)
medlem i 177 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav Ttiger » søn 21.06.2009 15:37

Du kan prøve å ta en oppdatering på maskin, kanskje den trenger det? 8-)

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav kolbein » søn 21.06.2009 17:23

Er ganske flink til ogoppdatere egentlig,, det krasher når jeg går på "NY" i fotoshop og skal legge til fra iphoto,men om jeg starter fra iphoto og bare "drar"bildet ned i fotoshop så fungerer det=),,hmm..kanskje jeg sletta litt for mye..hehe..,men får bare bruke den siste løsningen så får jeg se om jeg finner ut av det=),, igjen takk=) :bitchin:
medlem i 177 måneder
 

Re: Får ikke installert Photoshop elements 6

Innleggav sveinboss » søn 30.08.2009 20:22

Hei

Har akkurat samme problem som trådstarter....får ikke installert elements.
Har prøvd og slette alt jeg finner fra Adobe og restartet og installert på nytt, men det vil seg ikke.

Noen med noen gode forslag?

Svein
medlem i 175 måneder
 


Returner til Fotobehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]