Spørsmål om kjøp av studentversjon av CS3

Spørsmål om kjøp av studentversjon av CS3

Innleggav Spider_Jerusalem » tir 12.02.2008 11:40

Hei folkens, skal straks bestille CS3 pakken i studentversjon og sitter med et spørsmål. For det første virker det billig og greit å bestille fra adobe.no's webbutikk (eller?). Men det jeg lurer på er nemlig på hvor pakken sendes fra? Der er slik at heter at det er den europeiske studentbutikken. Noe som får meg til å lure på om pakken vil sendes fra utlandet? Dette hadde ført til at det hadde måtte betales moms på pakken, da den koster nærmere 2000kr og ville nok føre til en del større sum.

Har noen erfaring med dette, eller går det greit å bare bestille uten å risikere å måtte betale en del ekstra for å få den? Ekstra utgifter har jeg egentlig ikke råd til da jeg er netopp student og dette går akkurat så vidt inn i budsjettet mitt, økte omkostninger vil måtte få bestillingen til å vente ...

Takk for svar! :)
S. Jerusalem
medlem i 236 måneder
 

Re: Spørsmål om kjøp av studentversjon av CS3

Innleggav darksheer » tir 12.02.2008 11:48

Hvis du handler fra en norsk nettside, så skal du ikke betale for innføring av varen til landet. Med mindre det står oppgitt på nettsiden.

Jeg har bestilt en del varer fra Pixmania.com (Feks. Archos 605) og de sender alle varene sine fra lager i utlandet. Betalte ikke noe toll ellerno sånt.

Håper det hjalp litt.....


DarkSheer

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 


Returner til Bildebehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron