Bildemanipulering | Flaming Hand

Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav sMac » søn 20.01.2008 13:01

Hei, jeg har sittet og arbeidet litt med en bildemanipulering og jeg lurer på om jeg kunne på litt feedback.
Er fornøyd med resultatet. Bildet tok jeg selv i hagen av hånda mi.

http://skjermskudd.com/images/arx1200827052w.jpg

.sMac

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav Alyce » søn 20.01.2008 23:37

jeg tror en så "kraftig" flamme (den er jo ikke så stor, men med det lyset i midten så den heavy ut) hadde gitt fra seg mer lys/varme enn det der.

Desuten gir ikke bilde meg så mye, hva skal du prøve å formidle? eller er det bare et "teknisk" bilde?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav magnerlu90 » søn 20.01.2008 23:54

Siden filen ikke er tilpasset for web ser den mye "blassere" ut enn det den egentlig er.
Siden Safari leser og rendrer fargeprofileringen (?) ser den bedre ut i Safari enn i Opera, Firefox osv..

Jeg synes at den gir fra seg nok varme når den vises slik den skal vises (altså enten i Safari eller i Photoshop, Preview osv)

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav iEsp » man 21.01.2008 0:46

Kult bilde. Hvordan lagde du flammene?

Synes også at flammene kanskje burde gitt fra seg mer varme, og synes den sirkulære gradienten som ligger nederst i flammen blir litt vel "glowy" eller ufokusert.

Og ja? Hva er egentlig poenget med det? Hva med varmere farger på resten av bildet?

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav sMac » tir 22.01.2008 21:36

Ja poenget er ingenting, jeg kjedet meg en dag så jeg satte meg ned og mekka denne.

For å lage flammen så brukte jeg rett og slett soft brushes med varme røde og gule farger, så smudget jeg litt så jeg fikk flamme effekten.

Bildet vises MYE bedre i preview så bildet er ikke helt som hvordan det ser ut.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav Suki » tir 22.01.2008 22:11

kanskje litt lyst render....og husk og legge til lyseffekter på hånda også, så det ser ut som flammen reflekterer:)

Legg den ut på http://ww-studio.com/forum/index.php for mer comments:)

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav sMac » ons 23.01.2008 19:34

Suki skrev:kanskje litt lyst render....og husk og legge til lyseffekter på hånda også, så det ser ut.......


Hvis du hadde sett orginalen ville du hat en helt annen mening, noe med skjerm/internett app (safari)

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Bildemanipulering | Flaming Hand

Innleggav iPuNx » tor 06.03.2008 1:02

Største problemet er at flammen er falsk og resten er ekte, det "kræsjer" helt for min del, men kan også være passende hvis det hadde vært en reklame et spill eller noe lignende. Ellers synes jeg du hadde fått til refleksjonene ganske bra.
Alt i alt ser det ut som om det har godt litt fort unna ;)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Bildebehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]