Erfaring med Datavideo produkter?

Erfaring med Datavideo produkter?

Innleggav jonasc » tor 04.10.2007 13:00

Jeg skal kjøpe inn flerkamerautstyr for en Vgs. Har hentet inn tilbud på en Datavideo MS-800. Noen som har erfaringer med dette produktet? Vi kommer til å kjøre 3 stk Canon A1 og sikkert noen Sony A1 som input. Er veldig spent på den tally funksjonen som følger med dette oppsettet.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav THB FILM » tor 04.10.2007 14:53

Jeg anbefaler deg og ta kontakt med importøren av denne mixeren. Firmaet heter Macrovideo Norge AS. De gir deg fulle opplysninger om denne. Jeg har selv jobbet i firmaet og kan derfor anbefale dem.! Jeg vet de selger mye av denne og du får mye for en rimelig penge.! Du kan hilse dem fra THB FILM.!


THB FILM
medlem i 201 måneder
 

Innleggav jonasc » tor 04.10.2007 19:16

Hei. Ja jeg har snakket med Per i Macrovideo og fått flere tilbud. Det virker som bra tilbud i forhold til hva funksjoner du får for pengene. Men jeg vil gjerne høre erfaringer fra folk som har brukt produktene over lengre tid. Har du brukt 800 mikseren selv?

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Innleggav THB FILM » tor 04.10.2007 20:26

Nei, jeg har ikke prøvd den, men Per kan vel gi deg adr til noen av dem som har kjøpt og bruker den.! Så vil du jo få opplysninger fra flere brukere.! Lykke til.!

THB FILM
medlem i 201 måneder
 


Returner til Kamera



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]