iOS 10 Jailbreak for å nedgradere/kommunisere med eldre OSX

iOS 10 Jailbreak for å nedgradere/kommunisere med eldre OSX

Innleggav balduccis » ons 15.03.2017 14:05

Hei :)

Signet nettopp opp på forumet for dette ene spørsmålet. Håper ikke det sees på som arrogant.

Har lett mye, også her i forumet for å finne informasjon om hvorvidt det er mulig å bruke jailbreak for å nedgradere ios. Stort sett fører søkeordene til at jeg finner en rekke tråder om at man må nedgradere for å kunne jailbreake, men ikke omvendt. ios versjonen er jailbreakbar, men jeg vil jailbreake for å åpne slik at jeg kan nedgradere. Er det noen som vet om dette er mulig?

Problemet mitt er at jeg er avhengig av å kunne sende filer frem og tilbake til forskjellige apper. Fordi at macen min kjører snow leopard (på bakgrunn av en rekke årsaker) kan jeg ikke lenger kommunisere med ipad etter at jeg kom borti oppdater knappen på den fantastisk irriterende prompten som etterhvert kom flere ganger om dagen.

Kan man evt bruke jailbreak for å sikre kommunikasjon mellom eldre itunes og ios10 dersom nedgradering ikke er mulig?

Håper noen har innsikt i temaet. Virker som om internett stort sett har hoppet over dette, eller at det blir borte bak hauger av det mer vanlige spørsmålet om jailbreaking generelt.
medlem i 84 måneder
 

Returner til iPad



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]