Apple lanserer Aperture 3

Re: Apple lanserer Aperture 3

Innleggav SRD » søn 18.04.2010 18:31

Jeg hadde samme problem, og jeg fant ut at det kan fiskes å gjøre det manuelt. Stopp prosessen for å så markere en del bilder og velge reprosess masters. Og slik fortsetter du til du har gjort det på alle bildene. Jeg tok måned for måned. Håper det virker for deg og :)
medlem i 203 måneder
 

Re: Apple lanserer Aperture 3

Innleggav eplespiseren » man 19.04.2010 11:14

Og hvordan stopper jeg prosessen? Jeg kan starte Aperture 3 ved å holde shift-knappen nede, da begynner ikke Aperture å prosessere. Er det sånn jeg skal gjøre det, og så starte prosesseringen av grupper av bilder?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Apple lanserer Aperture 3

Innleggav SRD » man 19.04.2010 12:47

Du trykker på Window helt oppe og velger show Activity. Så kan du der høyreklikke og valge cancel.
medlem i 203 måneder
 

Re: Apple lanserer Aperture 3

Innleggav eplespiseren » man 19.04.2010 16:46

Problemet er at med en gang Aperture 3 starter prosesseringen - og det gjør det med en gang programmet startes - så er alt låst. Jeg kan ikke klikke på noe, ikke på menyene, ikke på bildene eller prosjektene. Hvis jeg går til et annet åpent program eller Finder og så forsøker å bruke Cmd+Tab for å gå tilbake til Aperture 3, funker ikke det. Eneste måte å avslutte Aperture på, er med Cmd+Alt+Esc. - Så jeg må finne en annen måte å aktivisere valget "Show Activity". Forslag?

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Apple lanserer Aperture 3

Innleggav nathmac » man 19.04.2010 18:00

Hold nede shift når du starter Aperture (disabling previews), Jeg tror det er den prosessen som dreper Aperture.

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Forrige

Returner til Artikler (Kreativ1)



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]