Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Innleggav espenbo » ons 03.11.2010 22:47

Jeg ønsker meg Handyman http://www.epockethandyman.com/index.php
for Android og iPhone.
Jeg er Elektriker og bruker dette verktøyet daglig. Men det er windows basert..... :-(

Men nå ser jeg at de søker etter utviklere som kan utvikle på iOS og andriod.
Så om det er noen som har lyst. Vet jeg om en hel del håndtverkere som vil bli glade den dagen vi kan komme oss bort fra windows mobiler.

Løp og søk!!!!

http://www.epockethandyman.com/no/compo ... -utviklere

PS: Jeg er kun en bruker av handyman. Og har ellers ingen tilknyttnig til Programmet eller firmaet. Bare veldig lyst til og kaste windows telefonen.

Espen
medlem i 209 måneder
 

Re: Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Innleggav stepp666 » søn 07.11.2010 16:57

JEG håper det er en sjel der uten som gidder. jeg sliter daglig med min htc desire med windass. den er så tungvind å bruke at ingen av oss bruker den :) ca 100stk

så jeg donerer 100kr til den som tar den jobben :) har iPhone4 som lengter etter handyman..
medlem i 181 måneder
 

Re: Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Innleggav espenbo » man 08.11.2010 22:10

Hehe,

Ja jeg er vel ikke imponert over windows mobilen. Men Jeg vet at handyman er det ledende programmer for håndtverkere osv. Så de har jo mange brukere som deg og meg. Og jeg tror vel flertallet ønskerseg muligheten til og velge om de skal ha en Android, iPhone eller windows mobil.

Så Løp og SØK!!!! Vi vil ha større valgfrihet og et bedre programm!!!

:bitchin:

Espen
medlem i 209 måneder
 

Re: Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Innleggav daniel2010 » søn 02.01.2011 16:33

stepp666 skrev:JEG håper det er en sjel der uten som gidder. jeg sliter daglig med min htc desire med windass. den er så tungvind å bruke at ingen av oss bruker den :) ca 100stk

så jeg donerer 100kr til den som tar den jobben :) har iPhone4 som lengter etter handyman..


HTC Desire med Windows?

Jeg kjøpte meg ny HTC Desire 21. Oktober, og den har da virkelig Android!
medlem i 160 måneder
 

Re: Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Innleggav espenbo » søn 02.01.2011 21:02

Ja, men det utelukker vel ikke at de selger dem med Windows CE ?
Vet ikke hvor mange brukere av handymann det er i Norge. Men et par tusen vil jeg vel fort tro. Da er det ganske naturlig at leverandører og produsenter prøver og levere produkter disse kan bruke. Og så lenge handyman kun finnes til winCE prøver de og levere med dette.

Men det er nok ikke det mobil OSet som er kulest for tiden. Eller mest framtids rettet. Men det er der store og små bedriftskunder er. Som fort legger igjen mange tusen i hardware, software og support.

Og det er der vi brukerne av programmet kommer inn.
Vi ønsker oss nytt mobil OS. Fordi denne windassen(ref. stepp666) ikke er noe særlig.

Så daniel2010. Telefonen din er sikkert bra med Andriod den. Men den er ikke så veldig god med windass

Espen
medlem i 209 måneder
 

Re: Jeg ønsker meg handyman for Android og iPhone

Innleggav MinuS » tir 20.11.2012 23:19

Er det noen som veit noe mer en dette eller?

Vil ha det på iphonen min så jeg kan skrive timene mine selv!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Returner til Stillinger og tjenester



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere