feil ved "siste fra forum"?

Har du funnet en feil? Søk i dette forumet, så lag en ny tråd. HUSK BESKRIVENDE OVERSKRIFT!

feil ved "siste fra forum"?

Innleggav Mari3us » søn 26.04.2009 2:22

Heisann

Jeg opplever noe som faktisk er veldig irriterende.
Når jeg surfer på mac1 og trykker inn på ett innlegg vises "siste fra forum" bare innlegg fra ipod1.no
kun forsiden på mac1.no viser riktig "siste fra forum", altså fra mac1 forumene, ikke ipod1.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav ak » søn 26.04.2009 10:07

Sjekk at du er logget inn begge steder (se øverst) , og kontroller filterne dine http://mac1.no/forum/ucp.php?i=192

("Konfigurer filtere", under "Verktøy", de som gjelder på Siste fra forum er "Lister og søk")

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav krsk0 » søn 26.04.2009 11:21

Har merket det jeg og. Men skal prøve det ak sa nå :-D
medlem i 184 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav Mari3us » man 27.04.2009 0:10

ak skrev:Sjekk at du er logget inn begge steder (se øverst) , og kontroller filterne dine http://mac1.no/forum/ucp.php?i=192

("Konfigurer filtere", under "Verktøy", de som gjelder på Siste fra forum er "Lister og søk")


filtre står korrekt, altså er ikke ipod1 forum merket. men problemet er fortsatt

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav ak » man 27.04.2009 0:17

Her kan du velge hvilke kategorier og forum som ikke skal inkluderes i listen over de sist aktive emnene.


Så jeg tenker du har gjort det motsatt? Bra du forklarte hva du gjorde.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav demure » man 27.04.2009 0:40

Jeg har slitt med akkurat det samme jeg også den siste uken. Noen dager har jeg ikke fått opp "siste" på mac1 i det hele tatt. Har sjekket det som er skrevet her, men til ingen nytte. Skjer forøvrig bare på macén, ikke når jeg surfer med iphone...

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav ak » man 27.04.2009 0:58

demure: Jeg har tittet i databasen, din bruker er ihvertfall satt opp til å filtrere bort det meste (kanskje alt) fra Mac1 under Filter for lister og søk.

Brukeren ble opprettet gjennom ipod1, så det er muligens de standardinnstillingene som gjenspeiles. Det er mulig at det fungerer på iPhone fordi du ikke er logget inn der -> ingen personlige filtere.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav Mari3us » man 27.04.2009 21:32

Jeg skjønte nå hva du mente ak.
men om jeg velger at alle ipod1 forum skal vises over aktive forum så må man naturlig nok velge vekk alle andre i1 nettverk, om du er med?
men da vises jo ikke mac1 innleggene, verken på mac1.no eller ipod1.no

Hva er det poenget med to domener, hvis man må ta alt eller ingenting på begge sider?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: feil ved "siste fra forum"?

Innleggav ak » man 27.04.2009 22:55

Det er riktig at domenet ikke har noen spesiell funksjon for forumdelen for brukere som er logget inn, bortsett fra rekkefølgen på kategoriene. Vi anser det som bedre at du kan velge a la carte på tvers av kategoriene enn at du må gå på to-tre-fire forskjellige sider for å følge med på emnene du er interessert i.

En videreutvikling ville kanskje vært å la folk sette opp egne (dvs flere) "Siste fra forum" med de kategoriene de selv er interessert i.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til v4 Feilrapportering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron