Drifting av nettside?

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Drifting av nettside?

Innleggav Krampe » tir 15.02.2011 13:13

Hei.
Er medlem av en forening som har en litt utdatert nettside. Layouten på siden er grei, men informasjonen som ligger der er utdatert. Vi trenger et firma som kan drifte denne nettsiden. Oppgavene går oppdatere nettsiden med informasjon, legge ut bilder osv.

Helt enkle ting for de som kan det.

Noen der ut som kan gi tips om aktører som driver med dette i Stavangerområde? Send meg en PM eller svar i tråden.

Takker for svar!
medlem i 160 måneder
 

Re: Drifting av nettside?

Innleggav Forth » ons 16.02.2011 14:00

det vil nok være langt rimeligere å finne en enkel CMS som dere evt kan hyre inn noen til å implementere på det eksisterende designet. på den måte kan dere logge dere inn og oppdatere tekst og bilder på en enkel måte selv (tenk word'ish).

Jeg tror hvertfall dette vil lønne seg stort på lang sikt kontra og ha et firma som drifter nettstedet. og det må da være enklere å skrive inn tekst og legge ved et bilde på en nettside du logger inn på kontra og sende det per epost og forklare en ekstern leverandør.

Mitt tips hvertfall :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Drifting av nettside?

Innleggav nicho » ons 16.02.2011 15:24

Helt enig. en god CMS-løsning vil være gunstig her. Jeg har en bekjent som jobber med dette, så om du ønsker å komme i kontakt men han kan du sende meg en PM.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron