Trenger tilbakemelding på denne hjemmesiden.

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Trenger tilbakemelding på denne hjemmesiden.

Innleggav Brannmann Sam » fre 19.11.2010 14:04

Er veldig fersk på denne siden. så jeg startet å spør om en tilbakemelding på denne hjemmesiden. driver å bygger å redigerer denne om en del nå. men så oppsett er så jeg ønsker det. men fornt siden ønsker jeg et nesten lignene utsende men fjernte og satt en den anderledes en dagens utsende.

http://www.modell-utrykning.com/

så jeg kunne tenkt meg endret er fått en ekstra linje med boxser under banneren og link linja som er i dag. for å kunne fri gjør nyhets delen. der kunne jeg tenkt meg å satt inn bilde link til levrandørene som jeg har fått tillatelse å bruke bilder fra. så som jeg har gjort det med brannmannen.no. ellers så sliter jeg med gjesteboka og spam der. men har fått blokket dette ut noe men skulle endret det så at jeg kan få innlegg fra besøkene uten for norge.

så jeg håper på noen har noen gode forslag eller tips. en så lenge skal jeg prøve meg litt frem nå men det jeg kan.

på for hånd takk
medlem i 160 måneder
 

Re: Trenger tilbakemelding på denne hjemmesiden.

Innleggav Brakkvatn » fre 19.11.2010 20:31

Hei!

En kjapp tilbakemelding her.

Interessant side, men jeg sleit litt med å finne menyvalgene. Prøv å være konsekvent med hvor du plasserer navigasjonsmenyen, og gjerne lage lenker i en annen farge/font eller noe, slik at man lett kan se hvor man kan klikke. :)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Trenger tilbakemelding på denne hjemmesiden.

Innleggav Brannmann Sam » fre 19.11.2010 20:55

Brakkvatn skrev:Hei!

En kjapp tilbakemelding her.

Interessant side, men jeg sleit litt med å finne menyvalgene. Prøv å være konsekvent med hvor du plasserer navigasjonsmenyen, og gjerne lage lenker i en annen farge/font eller noe, slik at man lett kan se hvor man kan klikke. :)


Det er det jeg holder på å jobber litt med å ordner på. spesielt forsiden. undersiden kanvære at jeg skal endre på det siden.. men det med fage valget på linken skal jeg også se nærmer på etter vært som jeg jobber. det som er greir nå er at jeg har linket meste parten av den norske brannvesen delen opp omott css filer. sånn at det er letter å gjør de endringen så jeg ønsker uten å ta ca 8-900 enkelt sider på bare brannvesen i norge.

takk for tilbakemeldingen
medlem i 160 måneder
 

Re: Trenger tilbakemelding på denne hjemmesiden.

Innleggav nicho » fre 19.11.2010 21:23

Hei. Det virker som du er veldig ny på webdesign, jeg håper i allefall det etter å ha sett siden for den var, beklager å si det, dårlig. Hvorfor legger du ut en side som du selv sier ikke er ferdig? Tror du den var så interessant at folk her kommer til å sjekke den flere ganger i uken for å se om det er noe nytt? Hvis jeg var deg ville jeg droppet hele greia du gjør nå, å heller tenke etter hva du vil publisere og bruke tid på å lage innhold som du må få hjelp med å rettskrive. Dette tar du å publiserer via en ferdg løsning som wp eller lignende.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Trenger tilbakemelding på denne hjemmesiden.

Innleggav NewBee-Petter » fre 19.11.2010 22:24

Siden du er såpass fersk, vil jeg anbefale deg å få hjelp til å sette opp en wordpress installasjon (Statisk side), med ett passende theme, da er det meste av design på plass, og du trenger bare å fylle på med spennende stoff og bilder.
Det hele blir veldig enkelt å vedlikeholde, og det hele blir mye penere.
(rettskriving er det mange som sliter med ;) inkl. meg selv)

Lykke til!

Mvh
Petter

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]