Invitere brukere på Wordpress blogg

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Invitere brukere på Wordpress blogg

Innleggav Na1ts1rk » ons 27.01.2010 0:15

Jeg har et lite problem. Er i startfasen på å opprette en ny blogg, og har lest meg opp til å forstå at Wordpress er en av de gode stedene å være. Har testet tjenesten ut, og er i det store og hele fornøyd med tjenesten. De tar mye betalt for små funksjonalitetsutvidelser, men jeg kan ikke klandre noen for å ville generere penger.

Nok om det.
Et problem har oppstått underveis. Jeg ønsker å ha en privat blogg, altså som er passordbeskyttet. Hvordan inviterer jeg mine 35 lesere (som er grensa før jeg må betale ekstra)? Det virker også som om leserene må opprette egne wordpress-subscription for å få lest bloggen. Dette er tungvint, og jeg vet at i min leserskare av lavt til medium teknologikyndige vil det å opprette en konto være dørterskelmila som leder de videre til andre oppgaver.

Noen drevne Wordpressbrukere i forumet som kan hjelpe meg? Med problemstillingen, eller lede meg over til en annen kilde som kan bistå. Har ikke funnet ut av dette etter en dag med knoting...Det hadde vært supert :-)

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Invitere brukere på Wordpress blogg

Innleggav Exlil » ons 27.01.2010 8:52

Er dette en gratis blogg på wordpress.com?
Eller er det installert på ditt egent domene, hvor du har full kontroll over alle filer (wordpress.org) ?

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Invitere brukere på Wordpress blogg

Innleggav Na1ts1rk » ons 27.01.2010 10:13

Gratis blogg på wordpress.com.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: Invitere brukere på Wordpress blogg

Innleggav Na1ts1rk » tor 28.01.2010 11:02

Har fått avklart spørsmålet via wordpress.com sin supporttjeneste:
Just to get this right: there is no way to be a contributor without
signing up for wordpress? I have a private blogg, most of my potensial
users will not read my blogg, because of this. Your service looks
great, but that`s a big drawback.


I'm afraid that readers of a private blog need to have a WordPress.com blog, I'm afraid.
Thanks,

Hanni


Kan jeg få nøyaktig den samme funskjonliteten i wordpress.org, uten at mine lesere må registrere seg hos wordpress? Dette blir neste spørsmål. Tror ikke jeg vil bruke tid på å sette meg inn i html-koding før jeg har avklart dette.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]