Min første WordPress theme

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Min første WordPress theme

Innleggav Exlil » fre 08.05.2009 21:16

Hei, jeg holder på med min første WordPress theme.

Så jeg lurer på hva dere syntes, hva dere liker og hva som bør forbedres.

Her finner dere siden

Har ikke tenkte å bruke den til noe særlig, men tenkte å legge den ut for nedlastning når jeg føler meg ferdig :-)

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Min første WordPress theme

Innleggav bjarnebs » lør 09.05.2009 10:01

Der er nok ein liten bug i søkinga..., eller menyen til høgre viss du søker. Skriver du ingen ting i søkefeltet blir menyen feil.

Skal det vere på engelsk eller norsk? Har var det ja-takk, begge deler...

Eg synes at det at teksten i menyen flytter seg til høgre er fullstendig feil og frustrerande. Lat skrifta stå der den skal stå. Men det er jo meg...

Logo bør vere slik at når du klikker på den så kjem du tilbake til hovudsida. Viss du skal lagge det ut på wordpress.org bør du også få til ein upload av denne logoen, eller gjer slik at folk kan skrive tekst der sjølv.

Blir det brukt Custom Fields til dei kvadratiske bileta, eller har du plugin som henter første bilete, gjer det kvadratisk og skalerer det automatisk?

Videre så er kanskje gravatarane litt for store. Det er ikkje alle som har god kvalitet på dei bileta sine der, derfor blir dei stygge viss dei skal vere så store.

Fargane... klarer ikkje heilt å seie kva som eg ikkje liker med kombinasjonen, men der er nokke som eg ikkje likar heilt. Men det kan igjen berre vere meg. Personleg så synes eg også heile sida er litt for mørk....

MEN, når den slaken er sagt :-P Likte veldig godt sjølve oppbygginga av temaet. Spesielt ditta med at menyen gikk framfor/over headeren. Strukturen er altså finfin, men det er "fremdeles litt arbeid igjen" med fargevalg og litt anna småting. Ser også ut til at du har tenkt over at less is more :) Godt, hald på det.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Min første WordPress theme

Innleggav Exlil » lør 09.05.2009 11:43

Takk for tilbakemelding :-)

Edit: Fant ut problemet med menyen og søkingen

Den skal være på norsk, tror jeg har oversatt det meste nå.

Det er en plugin som henter inn første bilde. Den skal egentlig ikke skalere det ned, men ta at utsnitt av bildet.

Enig med deg i at gravitaren kanskje ble litt store, så har gjort de litt mindre nå :-)

Fargen er jeg veldig usikker på selv (tenker nå på den grønne). Skal prøve meg litt frem for å se om jeg finner en som ser litt bedre ut..

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 

Re: Min første WordPress theme

Innleggav krsk0 » lør 09.05.2009 12:07

Bra det her! Lenge til du legger ut for nedlastning? :-)
medlem i 184 måneder
 

Re: Min første WordPress theme

Innleggav Exlil » lør 09.05.2009 12:17

Takk for det :-D

Edit: Den kan lastes ned nå.

Brukerens avatar
medlem i 183 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere