Design-, tips og meninger

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Design-, tips og meninger

Innleggav xclusive » tor 30.04.2009 0:14

Hei godtfolk.

Jeg er ikke den som renner ned denne delen av forumet så ofte, har vært gangske selvstendig på designsiden helt tilbake da jeg tok utdannelse som webdesign helt tilbake i 2001. I dag studerer jeg noe helt annet, men gjør noe jobber utenom. Jeg er ingen scripter, men jeg klarer å orientere meg og justere de steder det trengs i et php og JS dokument, men holder meg helst til html og CSS som jeg har blitt så glad i.

Akkurat nå har jeg et par prosjekter som jeg jobber med mot kunder, men problemet ligger ikke designet på de sidene. Det er ens egne jeg sider som man som regel neglesjerer når det er andre som vifter med penger. Akkurat nå har jeg en del "spare time", så jeg tenker som så at jeg skal jobbe videre med mine egne sider.

Jeg har et produksjonsselskap innenfor teater og scenekunst jeg holder på med utenom skolen, og det er det jeg utdanner meg til også. Sidene jeg jobber med er i en spe start, så derfor har jeg spesielt noen bilder som skiftes ut, et tema som skal settes og en del andre ting jeg sikkert er nødt til å implementere.

Grunnen til at jeg henvender meg til dere er fordi jeg kunne trenge noen idéer. Den siste tiden har jeg holdt på med flere andre nettsider, og derfor har mye energi gått på andre design.

domene til firma mitt er http://www.proscenie.no , jeg setter utrolig stor pris på tilbakmeldinger, men vær litt konstruktiv når du først skal si noe. Si gjerne hva du liker, men helst også hvorfor. Det samme gjelder jo så klart også endringer og hva du ikke liker.

På forhånd takk. Og takk for et deilig forum vi har her. På trods av mye repitisjoner av topics, så er det fortsatt et deilig forum og en god community.

- peace out -

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere