Flash fersking

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Flash fersking

Innleggav mixerik » tor 26.02.2009 1:33

Laget ny side i flash (som jeg lærte meg mens jeg holdt på) sikkert et tonn med bugs.. Skal legge inn et portfolio album med underkatigorier, men får det ikke helt til med XLM. Har noen tips til forbedring på selve sia? evt. tips til album?

takker for svar

http://www.olsvik-design.com

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Flash fersking

Innleggav mri » fre 27.02.2009 0:25

Hei.
Stusser litt å fargevalget... sort er ofte cool:) men blir litt anonymt kanskje... ?
Skal du gjøre folk design-tjeneste og slikt så bør du kanskje være litt mindre anonym men samtidig proff.. Lyse/fargerike sider gjør også ofte at folk oppfatter det som noe positivt/lyst jah.. du skjønner greia.. men regler er til for å trakkes på, er det ikkje det de sier:P

Fonten du har valgt skriker litt vekk fra det designet du har valgt ellers... standard font i flash er ikkje det? eller? (ps: bare gjetter:P)
Ser også litt rart ut med grå boks rundt menyen. Og etter min mening bør kontakt være synlig hele tiden.. er ofte noe eg leiter etter når eg skal inn på sider som tilbyr noe eg vil se nærmere på..



Lenge siden eg drev med flash så er nok ikkje noen expert på det feltet lenger:)
Så sikkert andre som kan hjelpe deg med det tekniske der...

Vet siden ikkje er ferdig så ikkje ta noe som negativ kritikk.. - Bare lufter litt tanker:)
Likte logoen din.. enkel og grei:)
medlem i 183 måneder
 

Re: Flash fersking

Innleggav mixerik » søn 08.03.2009 19:13

Takk for feedback

Nå har jeg oppdatert litt med hensyn på utsenede. Jobber fortsatt med et galleri, men d tok litt lengere tid enn forventet.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Flash fersking

Innleggav mri » søn 08.03.2009 22:47

bare hyggelig:)

Likte endringen, mye friskere enn bare en sort side:)
ser bra ut:) få litt innhold så blir det bra. og kanskje en annen paragraph-font? ... men mulig den funker den du har der også.... prøve å bytt om du har lyst:)

men keep up the good work:) lyst å lære flash selv også, men en kan ikkje ha tid til alt heller...:P
medlem i 183 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]