Heisann!
Flott side, og mye bra tekst.
Angående boksene er jeg enig med flere her. De drukner logoen din og blir veldig massive og til dels ensformige/lite spennende. Jeg tror du kunne økt spenningen betraktelig om du tegnet boksene i perspektiv - slik at de bakerste ble mye mindre. Da ville du samtidig gitt menyen litt mer oppmerksomhet.
Videre ville jeg kanskje skalert ned esken på forsiden litt. Jeg sitter på 1600x1200 og skjønte ikke at det var mer å se på lenger ned før jeg besøkte siden for andre gang. Ser bare et fotavtrykk - ikke nok til å trekke oppmerksomheten min nedover.
Også litt om tekst
"Dersom du vet hva du trenger, er det enkelt og greit å bare bestille et design til en webside, eller en illustrasjon til en flyer. Og det er selvsagt ting jeg kan hjelpe deg med.
Men ofte så vet man ikke helt hva som er lurt å kommunisere, og hvem man bør kommunisere budskapet til. Derfor tilbyr jeg også markedsanalyse og ideer."
Det skurrer litt for meg at "det er enkelt og greit å bestille". For det er det aldri. Samme hvor godt kunden vet hva denne vil ha, er det ikke bare å plukke opp telefonen å "bestille" det - om du skjønner hva jeg mener
Unntak blir nytt navn på visittkort, opptrykk av brosjyre med ny adresse og ting i den duren. Jeg ville heller gått for noe ala "Enten du vet hva du vil ha eller ønsker hjelp til å utarbeide noe som fungerer for din bedrift...." osv.
Siste avsnittet blir også litt merkelig. Som regel vet kunden både hva budskapet er, og hvem det skal nå. Det vi er her for er å hjelpe dem med, er å nå målgruppen gjennom riktig bruk av virkemidler og evt. kanaler. Så ville jeg heller flyttet markedsanalyse ned i listen over hva du kan tilby
"Magisk boks er et friskt pust i nakken til de gamle, veletablerte reklamebyråene på Hamar. Magisk boks er et kreativt selskap som følger deg hele vegen fra utvikling av budskap, til ferdig webside eller trykksak."
Å puste noen i nakken er gjerne noe som oppfattes som negativt. Et friskt pust deriomot, er positivt(men ikke i nakken). Jeg tror heller ikke det er lurt å skrive indirekte at du konkurrerer mot/er bedre/el. enn de veletablerte byråene. Jeg ville heller gått for: Magisk boks er et friskt pust, og et alternativ til de store byråene. Eller noe i den duren.
Og helt nederst: Jeg tror ikke noen forventer at man må betale for å ringe deg - derfor virker det litt rart å skrive at det er gratis. Litt som å si: Velkommen inn på kjøpesenteret, helt gratis!
Jeg tror "En uforpliktende prat" er et bedre alternativ.
Stå på videre!