Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Innleggav Geffi » lør 16.02.2008 23:22

Hei. Har drevet med et prosjekt som jeg fikk av mine svigerforeldre. Jeg fikk i oppgave å lage en hjemmeside til kennel'en, sammen med min samboer.
Siden er fortsatt under oppbyggelse, og det er dermed ikke alle sidene som har like mye innhold.

Trenger nå endel tilbake meldinger på ting jeg evt. har oversett.
Siden er laget i Adobe Flash CS3, og er min første webside i Flash.

På forhånd takk.

lenk;
http://damiacuccia.org/
medlem i 193 måneder
 

Re: Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Innleggav JakobV » søn 17.02.2008 0:11

Det var egentlig en morsom side.
Synes den så bra ut.
Hvis det er en ting som jeg skal pirke litt på, så må det være linkene til andre interne sider. Jeg synes det ble litt rotete med alle linkene sånn hulter til bulter rundt treet der oppe.

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Innleggav iRemote » søn 17.02.2008 0:18

Ja, må nesten gi litt kritikk på den siden. Fin, med hus og trær! men veldig lite oversikktlig!

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Innleggav rstange » søn 17.02.2008 0:51

Håper ikke jeg tråkker noen på tærne, men synes det var en rotete side. Også altfor stor for oss som enda har 1024x768 som oppløsning.

Ellers kreativt med treet og dette, men jeg ville arrangert alt på en annen måte.

Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Innleggav Geffi » søn 17.02.2008 10:05

Takker for tilbake medling, vet om at navigasjonen er litt rotete, men oppdrags giver likte det slik.

Tegningen fikk jeg av oppdragsgiver og dessverre måtte vi øke oppløsningen på den litt for at alt ikke skulle være miniatyr men skal selvfølgelig se på om jeg kan få gjort noe med dette hvis det er mulig (sitter selv med 1024*768 så er litt plaget av dette).

Siden er ment for å være litt morsom siden det for det meste går på hunde eiere som evt. vil kjøpe valper og se på kennelen og få litt informasjon. Er litt ment at det ikke skal være 100% profft men ønsket alikevell tilbakemeldinger så jeg kan gjøre fremtidige sider bedre.

Takker for krittiken så langt.
medlem i 193 måneder
 

Re: Tilbakemelding på damiacuccia.org ønskes

Innleggav prizma » søn 17.02.2008 11:26

Rotete navigasjon og menyoppsett.
Fjern gjerne skygger fra rutene med tekst.

Jeg anbefaler deg å ha en større rute for tekst, det er mange som ikke gidder å scrolle nedover i en liten rute.
I mitt tilfelle har jeg en 24" imac...... Scrolling er lite aktuelt med mindre jeg må.

Sett den lille ruten ett annet sted, fjern skyggen.

- Større tekst rute
- bedre meny system
- fjern skygge
- flytt den lille ruten, f.eks til over huset.

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron