Tilbakemelding på portfolio ønskes

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen webdesign

Tilbakemelding på portfolio ønskes

Innleggav Lobotommy » fre 08.02.2008 5:57

Hei til dere. Jeg er ny bruker, og jeg ser frem til å diskutere med dere :)
Jeg driver med portfoliosiden min for tiden, og ønsker litt feedback på hva folk mener om det visuelle, og brukervennligheten. Er det for mange arbeider her? Og hva kan isåfall fjernes?

Jeg driver sjeldent med web, så tilgi dårlig kode osv. som sagt vil jeg helst at dere fokuserer på utseende og navigasjon. foreløpig er den testet i safari(mac), ie7, og firefox på begge platformer. testet i oppløsning fra 1024x768 og opp til 1689x1050.
test gjerne kontaktskjema også. der har dere mulighet til å slenge dritt uten å røpe hvem dere er :P

http://www.lybekk.info

håper på respons :)
medlem i 193 måneder
 

Re: portfolio

Innleggav dng » fre 08.02.2008 11:11

LIkte denne, og det blei fresht med flash animasjon i bakgrunn. Det du kunne ha gjort for å forbedre sida, er å gjøre "emne bannerne" mindre. De var litt stor (synes jeg da)

Men godt jobba:O

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Tilbakemelding på portfolio ønskes

Innleggav Lobotommy » man 03.03.2008 22:07

takktakk!
det har oppstått et aldri så lite problem. det gjelder kontaktskjema som er laget i flash(jeg har ikke laget koden selv) tok litt tid før jeg oppdaget det, da jeg sitter på mac med egen @-tast... det virker som det er amerikans tegnsett i flashfila eller noe, fordi alfakrøll må lages med shift-2 og ikke alt-2 som på norske tastaturer. er det noen som kan hjelpe meg med problemet?
medlem i 193 måneder
 

Re: Tilbakemelding på portfolio ønskes

Innleggav segrov » ons 30.04.2008 23:59

Fin side, fine arbeider...

Du har nesten for mange ting på sida di, slik at jeg ikke klarer å fordøye alt.

velg ut de 10-20 beste arbeidene dine, og fjern resten. Skriv litt om de utvalgte arbeidene, og så vil du få en kickass-folio...
medlem i 249 måneder
 

Re: Tilbakemelding på portfolio ønskes

Innleggav Lobotommy » ons 07.05.2008 23:00

takk segrov. klar over at det er "litt" i overkant når det gjelder antallet :P
medlem i 193 måneder
 

Re: Tilbakemelding på portfolio ønskes

Innleggav Alyce » man 23.06.2008 17:32

*pirkepå*

Webdesign-delen er fab, litt irriterende på de andre delene at det ligger så mange tomme/sorte bilder der, kansje?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Tilbakemelding på portfolio ønskes

Innleggav tommygj » tir 26.05.2009 11:22

Bakgrunnen din blir repetert nederst på skjermen om leseren sitter på en stor nok oppløsning - slik som meg.

Regner med dette ikke var meningen? no-repeat ;)
medlem i 197 måneder
 


Returner til Webdesign



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron