Digital Drawing

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen grafisk design

Digital Drawing

Innleggav OleUtne » lør 21.06.2008 18:51

Woho! Jeg har fått meg digitalt tegnebrett! Wacom Intuos 6 x 11. I den sammenhengen vil jeg gjerne vise fram hva jeg har brukt dagen i dag til:
Bilde (klikkbar)

Bildet er i sin helhet konstruert i Photoshop, med verktøyene Brush, Eraser, og Smudge tool. Sett bort ifra et kjapt nettkurs som jeg alderig kom lenger enn halvveis i, har jeg alderig tegnet en dritt, så jeg håper dette kan være til oppmuntring for alle som tror de ikke har tegneferdigheter, til å prøve seg :)

Om det er fler som har ting de har laga med digitalt tegnebrett, legg det gjerne ut her! Jeg er på utkikk etter inspirasjon til hva jeg kan bruke saken til. Også er det jo morsomt å se hva andre lager :)


Edit:
Modellen er denne karen (tilfeldig offer fra Google bildesøk)

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Digital Drawing

Innleggav srb » søn 22.06.2008 11:44

Slettes ikke verst det. Har ikke greie på slike tegnebrett, men har tegnet en del. Syntes de brillene gav en forferdelig skarp kontrast, men jeg så etterhvert på "modellen", og da så jeg jo at det skulle være slik. Jeg synes kanskje at det ser litt "glossy" ut... ferdig produkt liksom. Men som sagt jeg kjenner ikke til dette tegne verktøyet.
Rent proposjonalt osv synes jeg det ser veldig bra ut, særlig med tanke på at du ikke har noe tegne erfaring fra før. Keep up the good work.
medlem i 193 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere