Plakat

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen grafisk design

Re: Plakat

Innleggav erikjostar » ons 28.05.2008 17:39

Jeg tror at Plotting kan være veldig veldig fin hvis det er på ordentlig photopapir. Hadde en venner jobber som photographer og han pleier å ta kun plotting. Men jeg går for offsett, og det er mye billigere særlig når man skal ha masse plakat til konsert eller bare å reklamere.
Kan jo google "plakat" så finnes det faktisk online trykkerier som man kan sjekke pris på!!
medlem i 190 måneder
 

Re: Plakat

Innleggav erikjostar » ons 04.06.2008 15:26

Hei, Skal ikke si noe ting stygg om plotting! De fleste photoutstilling er jo med plotting faktisk. Men personlig liker jeg likevel offset i generell..Men skal jeg ha den henges på veggen. Da er det pen med plotting på photopapir og med laminering!(Men dyrt..)
medlem i 190 måneder
 

Re: Plakat

Innleggav Alyce » man 23.06.2008 17:26

Synes bilde er greit nok (allerede kommentert før med livetrace osv) - Du trenger å jobbe litt (og med litt mener jeg MYE) med typografien. Kjedelig font (til dette bruket vel og merke), bruk noe litt mer spennende, hvis du vil ha frem det østelige så kansje bruk en østlig-inspirert font? Tror det hadde gitt mye liv til bildet. Kansje tilogmed ta det inn i photoshop og gi litt mer liv med noen teksturer eller noe slikt?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Plakat

Innleggav leov » tir 24.06.2008 4:05

Det kommer jo an på plotteren, sortebill. De fleste nye farge-plotterne er svært mye bedre enn enhver offset-trykkpresse.
medlem i 207 måneder
 

Forrige

Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere