Hjelp til Bakgrunn

Her kan du vise fram dine egne arbeider innen grafisk design

Hjelp til Bakgrunn

Innleggav dragehest » tir 27.11.2007 1:17

Jeg driver å lager en gebursdagsgave, en litt morsom poster ting full av intern humor. Jeg håper på å få en slags sirkusplakat/sigøyner theme, men sliter veldig med bakgrunnen, bordene eller selve innpakningen om du vil. Jeg er skikkelig stuck og trenger litt hjelp/forslag til hvordan jeg kan lage dette til å bli en god pakke.

Det hele skal printes ut i ca A3 format på canvas og rammes inn med en gyselig gullfaget ramme som jeg fant på et loppemarked.

Bilde

Jeg har prøvd med bakgrunner som sceneteppe, scene med litt draperier men ingenting blir noe fint,, det ser best ut med veldig lys bakgrunn.

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Hjelp til Bakgrunn

Innleggav iBjorn » tir 27.11.2007 1:51

Hva med noe rosa gammelt tapet eller noe sånt?

Bilde

Bildet fant jeg på iStockphoto.

btorbo

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Hjelp til Bakgrunn

Innleggav segrov » tir 27.11.2007 18:53

Den står jo ganske bra mot hvitt også. Hva med å legge inn en røff lerret som bakgrunn? Det kan funke bra mot det materialet du skal skrive ut på.
medlem i 249 måneder
 

Re: Hjelp til Bakgrunn

Innleggav dragehest » lør 01.12.2007 21:38

takk takk,, det var det som skulle til,, et godt bakgrunsmønster. Dette så kjempebra ut,, på skjermen. Ved utskrift ble alt beldig rotete og slitsomt. og dessuten krasjet det fullstendig med ramma jeg har funnet. Så jeg gjorde en helomvending, brukte en røff lærrettekstur, vignetting og justerte ned fargene en hel del.

Bilde Bilde

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Re: Hjelp til Bakgrunn

Innleggav erikjostar » ons 28.05.2008 18:11

:rolls eyes: ahh synes Rosa Tapet er jo en god idee!! men da kommer ikke råd farger og ansikten fram ..men det er pent ;) Men hvordan kan man trykke ut gullfarge? det blir likevel ikke ekt gullfarge , ikke sant?
medlem i 190 måneder
 


Returner til Grafisk design



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]