Russebil logo!

Russebil logo!

Innleggav Juliehauge » søn 21.08.2011 17:18

Hei alle kreative sjeler! :-)

Vi er en gjeng på 7 jenter som allerede har begynt arbeidet med russetiden vår i 2012! Klær skal bestilles, russebil er kjøpt og vi trenger dermed hjelp til å lage logo! Temaet og navnet vårt skal være Spice Girls. Kanskje litt orginalt og kjedlig, men det er noe vi har blitt kalt i ett år nå så det måtte bare bli slik :-P

Er det noen her inne som har lyst til å hjelpe oss? :-D

Det eneste vi har som en "idé", er at det engelske flagget blir brukt på en eller annen måte.

Mvh,
Julie :-)
medlem i 151 måneder
 

Re: Russebil logo!

Innleggav Forth » man 22.08.2011 13:36

Dette spørsmålet er du ikke den første som har stilt her inne ;)

Og jeg sier til deg, som jeg har sagt til mange. Ønsker du en logo som holder god kvalitet burde du forbrede deg på å betale litt penger for dette.

Legger du et par tusen på bordet så kan det hende noen som faktisk har en del erfaring tar seg bryet med å hjelpe dere, det er uansett en spottpris for en logo. Husk at firmaer betaler flere titalls tusen, og noen ganger langt mer en det også for utforming av profil :)

Med såpass mye penger som blir brukt på russebil, klær og ikke minst festing og øl burde det vel være overkommelig tror jeg. er jo tross alt ikke mer en litt under 300kr på hver av dere ;)

(fra en kreativ vinkel syns jeg dere kanskje burde revurdere bruk av det engelske flagget i en sammenheng med noe så helnorsk som russefeiring og nasjonaldagen, som tross alt er preget av det norske flagget, food for thought)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Russebil logo!

Innleggav janthorb » fre 02.09.2011 0:23

Heisann,

Jeg kan sikkert hjelpe dere med dette. Men som det blir sagt over her, så gjøres dette ikke gratis da jeg har utdanning innen grafisk design og jobber som frilans designer.
Logo vil bli laget så dere kan levere den inn til trykk og blåse den opp eller minimere den uten at kvaliteten endres.

Mvh
Jan Thorbjørnsen
Web/Grafisk designer


portfolio:
http://www.janthorb.com

PS: portfolio er under oppdatering, men arbeid kan sees.
medlem i 151 måneder
 


Returner til Egne arbeider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron