NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

Innleggav MJ Design » tor 18.06.2009 18:11

Har du en liten designer bock? eller vil du bare holde deg oppdatert på det nyeste innen design og teknologi, da burde du ta turen innom http://www.mariusjohnsen.com. her kommer inspirasjonslinker og artikler daglig. legg gjerne igjen en kommentar.

MJ Design

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

Innleggav quadra800 » tor 18.06.2009 18:24

Rimelig pent, men jeg foreslår at du revurderer fonten på "din daglige inspirasjonskilde" i banneret. Det blir litt utydelig.
Annet enn det, vil jeg si at du har veldig god smak! :)

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

Innleggav MJ Design » tor 18.06.2009 18:55

Takker for ros og ris! skal ta og se på den fonten en gang til jeg :) spre ordet videre!

takker på forhånd.

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

Innleggav Datronic » søn 21.06.2009 11:09

Er bloggen ferdig og klar for bruk eller er dette en testlayout?

Jeg sliter med å få lastet ned alle bildene på bloggen din blant annet.
Men skal følge med å se hvordan den utvikler seg, kanskje jeg til og med linker fra min egen blogg. På tide guttene også inntar bloggverden, og at det ikke bare er fjortissjentene som får blogge om nye sko og topper fra HM :p

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

Innleggav tjodolv » søn 21.06.2009 11:18

Jeg har også problemer med å få sett alle bildene.
Bilde

For øvrig er det litt norsk og engelsk om hverandre på siden. Språkføringen er også en del av designet ditt, og på den måten faller det litt igjennom. Det gir et uferdig/useriøst inntrykk synes jeg. Ellers så det for all del ok ut.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: NY DESIGN OG TEKNOLOGI BLOG

Innleggav MJ Design » man 22.06.2009 16:55

Ja, det stemmer at jeg har litt problemer med diverse bildeserier osv. grunnen til dette er at dette er første gangen jeg jeg har satt opp en hjemmeside (jobber tildaglig som grafisk designer).

- Det med bildene øverst tror jeg har noe med phpen og gjøre.
- Grunnen til blanding mellom norsk og engelsk er fordi jeg har lastet ned ferdige "widgets" fra internett, og vet ikke hvordan jeg gjør om teksten til norsk.

så med andre ord er siden ikke ferdig enda, men tenkte jeg skulle legge den ut på dette forumet for og få noen kommentarer fra folk i bransjen. Hvis det er noen som har noen tips eller vet hvordan jeg får løst disse problemene er jeg utrolig takknemlig for hjelpen.

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Returner til Egne arbeider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere