Westerdals - Oppgaven levert!

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Audio Technica » man 02.06.2008 19:07

Jeg kom inn på Westerdals AD!
Så da sees kanskje noen av oss til høsten :)
Da blir det også ny Macbook Pro på meg, og det gleder jeg meg til :-D

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav OleUtne » man 02.06.2008 19:34

Gratulerer! :-)

Godt jobba!

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav HalvorBlindheim » man 02.06.2008 21:12

wohoo! Gratulerer :) Likte opptaksprøven din!
Fikk brev i posten om at jeg kom inn selv! Er brutalt lykkelig!
Legger opp opptaksprøven min og så folk kan titte.. Kom hjem fra 6mnd backpacking og rett på 3 intense dager med jobbing, så det ble sykt med stress :) døgnet siste natta og.. Men! Fikk plass, så jeg er strålende fornøyd.

http://www.flickr.com/photos/27261882@N05/

** Og det blir MacBook Pro på meg og! hehe.. *glede seg*
medlem i 189 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Audio Technica » tir 03.06.2008 0:39

Gratulerer! Er virkelig imponert over opptaksprøven din. Digget t-skjorten, og hva skjer inni hodet ditt! Skal du på Westerdals' sommerfest 11 Juni? Det blir gøy.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Jon » tir 03.06.2008 0:46

Gratulerer! Da møtes vi sikkert rundt på skolen en gang i blant.

Husk å ikke gå rett på tilbudet skolen gir med tanke på maskiner, for det tilbudet de hadde i fjor var iallefall helt høl i hue. Du kan få mye billigere maskin hvis du kjøper selv, og betaler alt på en gang.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav segrov » tir 03.06.2008 11:25

Wow, digger den t-skjorta med Mammaklem. Genialt:)
medlem i 248 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Audio Technica » tir 03.06.2008 15:59

For meg virker tilbudet på mac veldig gunstig, blant annet tilbyr de en MacBook Pro 15,4" med 2.4GHz, 4GB ram og 200GB harddisk for kr 15 120,- Dette må da være et bra tilbud? Nesten 10 000 kr billigere enn på eplebutikken om jeg ikke tar feil?
Ser ut som at det ikke er noen finansieringsordning, men heller at man må betale alt ved skolestart. Uansett tenker jeg å slå til på tilbudet..

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Jon » tir 03.06.2008 17:52

Ja, da er det kanskje ikke så ille. Det de kom med i fjor var iallefall helt høl i hue. Sparte mange lapper på å kjøpe selv.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav HalvorBlindheim » tir 03.06.2008 18:17

Takk takk!
Likte godt de samme oppgavene dine! Tskjorta og inneihodet.. helt konge :) Har du laget den "W"'en i real life, eller lagt på som 3d? veldig godt gjennomførte oppgaver syns jeg!
Håper flere legger ut så man kan myse litt..

Jeg har fått ordnet meg fri fra jobben, så den 11.juni er jeg på plass på westerdalsfest.

En kamerat som går på AD mente at tilbudet var ganske ok og bedre enn det som var i fjor.
Håper for all del det er avbetaling, da det er en mye greiere måte å gjøre det på økonomisk. Skal sjekke om dette er mulig.. Mye spenn som skal ut i starten! hehe.. steike..
Det står forresten i det skrivet under "Fordeler for våre studenter": "God finansiering".

Den samme booken på "apple.com/no/" (på 2,5ghz istedenfor 2,4ghz) kostet 20,000,- når jeg skreddersydde den. Så det blir 5000,- i forskjell sånn jeg fikk det opp, men uansett.. 5000,- eller 10,000,-... det er penger å spare ;)

Skal nok slå til på det tilbudet her ja.. Har en DELL XPS M1710 nå, men den er hovedsakelig for spill og moro. Alt på skolen foregår vel på mac gjør det ikke?
Har lyst til å skille skoleting og annet.. spesielt når jeg er møkkalei virus og windowsproblemer.

En del off-topic, men det får gå ;)

edit: http://store.apple.com/Apple/WebObjects ... Y9h/1.?p=0
medlem i 189 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Jon » tir 03.06.2008 18:24

Skolen har kun mac, men det finnes noen innimellom som har pc.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Audio Technica » tir 03.06.2008 18:55

"W"-en er helt ekte, laget med papp og limpistol. Håper ikke de trodde den var laget i 3-d, det er så mye kulere å lage det ekte.

Jeg håper også på finansiering.. Er enig i at det er en mye bedre måte å gjøre det på. Avtalegiro for eksempel.

Når det gjelder mac eller pc på skolen trodde jeg det var en forutsetning å ha mac?
"Det er et krav i forhold til undervisningen at alle studenter ved Westerdals School of Communication benytter enten Macbook eller MacBook pro i skolearbeidet."

Uansett, hvem vil ikke ha det? Digg å ha en maskin å spille på og en å jobbe på :-)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav case » ons 04.06.2008 10:45

Alle studenter har muligheten til å opprette Apple Studentkonto, hvis man ikke har kredittanmerkninger, men det gjelder jo for de fleste kredittinstitusjoner.

Såvidt jeg vet gjelder følgende opplysninger :

Kriterier for Apple Financial Services (AFS) Studentkonto
 
    1. Studier i Norge. Alder fra 18 år. Norsk statsborger, eller dokumentasjon på innvilget lån i Statens lånekasse. Utenlandsk statsborger må ha oppholdt seg i Norge i minst 3 år.
    2. Inntil 100 % finansiering på AFS Studentkonto. Maks finansiert lånebeløp kr. 25.000,-.
    3. AFS Studentkonto gjelder kun datamaskin og relatert utstyr.
    4. Studentkonto er ment til studenter som tar høyere utdanning ved universitet/høyskole. (Folkehøyskole, 3 årig videregående, kortere kurs og aftenskole regnes ikke som universitet eller høyskole).
    5. Studenten må fremvise gyldig legitimasjon og studentbevis, (studentkort m/kvittering for betalt semesteravgift).
    6. Nye studenter må fremvise brev som viser at de er kommet inn på universitet/ høyskole.
    7. Studenten kan benytte 2 betalingsfrie måneder i året. Dette må avtales direkte med GE Money Bank, og kan ikke være 2 måneder etter hverandre.
    8. Egne søknadsskjema for AFS Studentkonto.
    9. Studenten/søker får innvilget en kredittgrense. Denne kredittgrensen vil være noe høyere enn kjøpsbeløpet. Det gis anledning til gjenkjøp hos den butikk der kunden opprettet kontoen, dersom kontoen er overholdt i henhold til avtalen.

Lykke til med både mackjøp og studier.
medlem i 190 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav segrov » ons 04.06.2008 13:45

Også finnes det en rekke "smarte" betalingsløsninger med kreditt. Kredittkort, her&nå, cresco...

(Men pass på, kjenner en som gikk på W på 90-tallet som påstår at han fortsatt betaler på en PowerPC-603 basert performa...) :rolls eyes:
medlem i 248 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Audio Technica » ons 04.06.2008 14:45

Huff! Fortsatt? Stakar. Jeg har benyttet meg av GE Money Banks betalingsutsettelse og finansiering tidligere, og det var veldig gunstig og problemfritt. 4 mnds betalingsutsettelse kostet meg 200 kr.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Westerdals - Oppgaven levert!

Innleggav Teben » tor 22.01.2009 20:30

Er det noen som har noen gamle oppgaver fra Westerdahls eller HyperIsland?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Egne arbeider



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]