Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav terjes » søn 11.11.2007 13:56

kan ikke svare deg, men jeg er fersk på mac og redigering...

jeg har redigert en film i full kvalitet, men vil sende den via email...hvilke konverteringer er best for liten fil og brukbar kvalitet?...jeg har kommet til quick time conversion og windows media...er dette riktig

dessuten når jeg gjør dette blir en lang film bare bli 30 sekunder lang!!...må flip4mac eller quick time oppgraderes?...er det bare en trial versjon som følger med min nye mac?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav gunleik » søn 11.11.2007 16:11

For å eksportere mer enn 30 sek i flip4mac, må du kjøpe det...


Gunleik

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav terjes » søn 11.11.2007 20:16

kjøpe flip4mac eller wmv studio...?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav thomasb » man 12.11.2007 2:17

Dersom man vil lage WMV på Mac, trenger man WMV Studio, WMV Studio Pro, eller WMV StudioPro HD. Vil man ha noe enda mer avansert, kan man ta steget opp til Episode Pro.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav terjes » man 12.11.2007 17:07

javel, men før jeg kjøper - det er ingen annen måte å kode FCX filmer slik at man kan sende dem email til folk med pc?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav thomasb » man 12.11.2007 20:00

Hvis de med PC har QuickTime 7 eller senere installert, så kan du bare eksportere f.eks. til H.264 fra FCX. Det er egne presets som heter Broadband High osv... i eksport-vinduet.

Det beste du kan lage, for å nå flest mulig, er flash-video. Det kan gjøres med programmer som Flix, VisualHub eller ffmpegX (gratis).

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav polkaking » tor 14.02.2008 15:52

Jeg har samme problem her på garden.

Jeg har tidligere aldri hatt problemer med å eksportere wmv. Jeg har Cleaner, QuickTime Pro og Sorenson. Alt kjøpt på lovlig vis, men nå som jeg og har fått Flip4Mac på maskinen har alt blitt fucket opp.
Cleaner skal jo ikke ha noe med QuicTime-eksportering å gjøre? Men allikevel ender jeg opp med 30 sek-versjoner når jeg eksporterer. Virker som eneste svar her er å kaste Flip4Mac, men jeg er jo ikke så hypp på det heller....

Noen som vet en lur vei utenom?

Må legge til dette; Det viser seg at om jeg bruker Windovs codec versjon 7 istedet for 9, så går det bra. Men det er fortsatt ikke optimalt, så jeg trenger fortsatt råd.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav serbONE » man 19.05.2008 23:33

Jeg har både quicktime pro 7 og flip4mac pro, men uten at mer enn 30 sek eksporteres i wmv. Begge prog er kjøpt på lovlig vis. Det er utrolig irriterende at det skal være problem med akkurat eksporteringen til wmv.

Samme problem skjer under eksportering direkte fra FC studio 2 til WMV. kun 30 sek.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Flip4Mac WMV-eksport blir bare 30 sekunder lang

Innleggav thomasb » tir 20.05.2008 0:21

Har du Flip4Mac Player Pro, eller WMV Studio Pro? Som jeg skriver i innlegget over, så må du ha WMV Studio, WMV Studio Pro, eller WMV Studio Pro HD, for å kunne eksportere skikkelig til WMV.

http://www.flip4mac.com/store_wmv.htm

Dersom du har Flip4Mac Player Pro, kan du oppgradere til WMV Studio for $20: http://www.flip4mac.com/wmv_upgrades.htm

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 


Returner til Levering / komprimering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]