Shake tutorials

Shake tutorials

Innleggav twintip6 » man 02.07.2007 3:05

Noen som har noen forslag hvor man kan finne noen gratis shake tutorials videoer?
medlem i 206 måneder
 

Innleggav thomasb » man 02.07.2007 10:03

Ta en titt på følgende tråd:
http://video1.no/forum/viewtopic.php?t=24 (se spesielt jiggigibbies innlegg)

Her finner du alt av Shake-tutorials på CreativeCOW:
http://library.creativecow.net/search.php?q=Shake

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav gunleik » man 02.07.2007 17:58

Det følger jo også med en bunch bra tutorials med programmet, men de har du sikkert kjørt gjennom.

mvh:
Gunleik

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Innleggav twintip6 » tir 03.07.2007 0:31

Har vært gjennom noen av dem, syntes de ikke var like hjelpfulle som creating cows ;)
medlem i 206 måneder
 

Re: Shake tutorials

Innleggav TigerOla » tor 23.10.2008 15:10

Drar opp en gammel tråd som sikkert kan være nyttig for andre.

Jeg var forleden uke på intervju hos et firma i Oslo hvor samtlige stort sett jobber i Shake for compositing. Da ble jeg tipset om å lese boka ei bok merket "Apple Pro Training Series" - stakk innom amazon.co.uk og kjøpte straks jeg kom hjem - og sitter nå å storkoser meg med alt fra keying til enkel comping til roto og paint.

Anbefales! Videotutorials er helt greit til Shake det - men jeg føler jeg har mer kontroll når jeg kan lese, prøve, og lese mer, og jobbe med spennende materiell som er bundlet med boka. Og ikke minst får man en god forklaring på HVA og HVORFOR - det får man sjeldent med videotutorials - der er det stort sett "gjør sånn, gjør sånn, så blir det sånn - og sånn er bra!" - og deretter går man videre, uten å se på alternativene.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Shake tutorials

Innleggav Sakalav » fre 24.10.2008 14:55

Nå har ikke jeg peiling på Shake, men jeg har Apple Pro Training Series bøker i både Final Cut Pro og Motion, og jeg kan gjerne være med på å anbefale denne serien med bøker.

Dette er bøker som faktisk tar deg med helt fra det grunnleggende og ganske langt på vei. Bøkene fra Apple Pro Training Series vil jeg nesten tørre å påstå er av de bedre å starte med.
Spesialisering tar man gjerne senere. :-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 


Returner til Effekter, grafikk og compositing



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron