Lage film av bilder

Lage film av bilder

Innleggav Mr_MacBookPro17 » lør 27.09.2014 19:18

Hei

Vi bygger hus og jeg tar daglig et stk bilde fra et og samme sted der jeg har lyst å kjøre en video på slutten.

Hvilket program kan jeg bruke til dette?

Alle bildene er tatt med iphone så en app eller program til mac hadde vært fint.

Helst uten at det koster skjorta...

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Lage film av bilder

Innleggav jerry.c.bush » søn 28.09.2014 0:12

iMovie gjør jo denne jobben ganske greit. Om du vil ha andre programmer til å gjøre denne jobben så er jo FCPX noe bedre da jeg heller bruker den enn iMovie... Men du har også programmer fra andre aktører som feks FotoMagico... som er et program som er laget for akkurat dette: http://boinx.com/fotomagico/

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Lage film av bilder

Innleggav Mr_MacBookPro17 » søn 28.09.2014 10:28

jerry.c.bush skrev:iMovie gjør jo denne jobben ganske greit. Om du vil ha andre programmer til å gjøre denne jobben så er jo FCPX noe bedre da jeg heller bruker den enn iMovie... Men du har også programmer fra andre aktører som feks FotoMagico... som er et program som er laget for akkurat dette: http://boinx.com/fotomagico/



Imovie har korteste hastighet pr bilde på 6 sec. Jeg ønsker f.esk å spille av et bilde pr 0,2-0,3 sec. Eller raskt til at det ser ut som en video og ikke et slide show.

Skal se litt nærmere på de andre. Takker på forhånd.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Lage film av bilder

Innleggav jerry.c.bush » søn 28.09.2014 13:29

Jeg har ikke noen problemer med å sette hvert bilde til 0,2 sek i iMovie når jeg prøver her hos meg. Jeg har kun siste versjon av iMovie installert (10.0.5), og jeg mener bestemt at dette også var mulig på tidligere versjoner av iMovie.
Bilde
Gjorde dette bare som en test, jeg bruker ikke iMovie ellers så jeg vet ikke hvordan dette programmet fungerer på andre måter...

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 


Returner til Videoredigering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]