Problemer - Lyd looper etter overføring av prosjekt

Problemer - Lyd looper etter overføring av prosjekt

Innleggav Regi-Vegar » man 09.06.2014 10:45

Hei,
Har et premiereprosjekt som jeg har på eksterndisk på en iMac. Jobber med MTS-filer (AVCHD) i 1920x1080p25 48khz.
Når jeg plugger eksterndisken inn i en annen iMac for å fortsette arbeidet, får jeg problemer med at lyden looper i enkelte klipp, både på tidslinjen og i viewer-vinduet.
Dette skjer kun med en -MTS-fil. Resten er ok. Loopen er ca. 0,5 sek lang, og gjentar seg i det uendelige. Waveform viser også denne loopen.
Har vært borti problemet før, men kan dessverre ikke huske hva som var galt. Tror det var noe som skjedde under conforming av lyd når jeg overførte prosjektet.

Nå har jeg cleanet Cache og overført destinasjonen til eksterndisken, slik at den ikke skriver Cache til interndisken på iMac. Jeg har også valgt at Premiere skal skrive Media Cache sammen med originalfilene når det er mulig.

Det ser ut som jeg må importere filen på nytt, og legge den inn i tidslinjen. Men har har klippet så mye nå, så vil helst spare tiden dette tar med all trimming, osv.
Er det noen som vet om en rask oppskrift, så denne videofilen kan bli kvitt loopingen som har oppstått, UTEN å importere filen på nytt inn i prosjektet?

Håper jeg fikk forklart meg ok nok. Spør gjerne hvis det er ting som er uklart, eller noe jeg ikke har tatt med.

Se screenshot av klipp med waveform her: http://grab.by/xAv6

Vegar

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Returner til Videoredigering



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]