Hjelp kartotek kaos

Hjelp kartotek kaos

Innleggav knutmathisen » lør 09.10.2010 10:41

Hei :-)
Trenger et godt råd om hvordan jeg får delt opp arkivet av råmatrialet. Har iMovie en mulighet til å dele det opp slik som iPhoto. Nå er alt (ca 1 års matriale) stablet i en mappe og den er "veldig" tung å håndtere.

På forhånd takk

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Hjelp kartotek kaos

Innleggav knutmathisen » tir 12.10.2010 22:07

Hmmm... Det var rart. Ingen her som vet hvordan man deler opp / importerer filene fra iPhoto på en måte som gjør at de kommer i flere kataloger/grupper. Når jeg forsøker å importere fra iPhoto så får jeg ikke åpnet mappen med bilder og filmer, en gang. :(
Mappen som alle rå filmene ligger i heter iPhoto :( For der havner alle filmene både fra fotoapparatene og iPhonen. (alle i en, med andre ord)
Takker på forhånd, for alle svar og gode idéer :)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Hjelp kartotek kaos

Innleggav knutmathisen » lør 27.11.2010 23:15

Jeg er så uheldig at jeg fremdeles har alle små klippene fra iPhone og et fotoapparat i "iPhone" katalogen i iMovie. Jeg har forsøkt alt tror jeg for å dele opp katalogen, men til ingen nytte. Det må være en eller annen funksjon jeg overser som jeg ikke har forsøkt, men hvilken?
Er det noen som kan hjelpe?
Hvordan dele opp en automatisk katalog?

På forhånd takk :)

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Re: Hjelp kartotek kaos

Innleggav knutmathisen » man 31.01.2011 16:55

Hmmmm... mystisk ;)
Her har 7538 pers lest og ingen som vet noe? Kan det virkelig være en glipp i Apples supre brukergrensesnitt jeg har funnet :)
Har ikke helt troen på at det er sant, så jeg fresker opp en gammel tråd i og med at 7538 stk også kansje trenger denne hjelpen. Gode idéer er også lov og komme med.

Lykke til :bitchin:
Knut

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 


Returner til Arbeidsflyt / infrastruktur



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron