Compressor 3: "One or more targets are incomplete"

Compressor 3: "One or more targets are incomplete"

Innleggav tomklaus » ons 17.12.2008 19:37

Jeg ønsker å batchencode ved hjelp av Compressor 3. Uansett hva jeg gjør får jeg følgende feilmelding: "One ore more targets are incomplete - Each raget assigned to a job must have a setting and destination". Og alt er i orden...

Har funnet denne diskusjonen:

http://discussions.apple.com/thread.jsp ... 1&tstart=0

Her er det mange forslag... Noen som kjenner denne feilmeldingen og den beste måten å få Compressor til å fungere?
medlem i 225 måneder
 

Re: Compressor 3: "One or more targets are incomplete"

Innleggav thomasb » ons 17.12.2008 20:48

Har du prøvd å lage en setting, for så å lage en droplet av den? Sjekk ut brukermanualen til Compressor for hvordan lage droplets :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Re: Compressor 3: "One or more targets are incomplete"

Innleggav H å k o n » tor 18.12.2008 1:44

Jeg hadde det problemet. Jeg brukte flerfoldige timer på å finne ut hvordan jeg kunne reinstallere en helt rein installasjon. Jeg leitet etter absolutt alle filer som hadde med compressor, eller qmaster og andre q/compressor-relaterte filer og slettet dem. Jeg gikk faktisk gjennom store deler av mappene i /bibliotek og ~/bibliotek og andre mapper for å finne alt. Deretter installerte via Pacifist. Jeg har fått Compressor gjennom Logic studio, og der gikk det ikke an å velge bare compressor. Det gikk ikke an å velge compressor i det hele tatt, den var grå. Men med flere forsøk på å finne alle filene og slette alt og en haug med omstarter og venting på pacifist gikk det til slutt. Etter det har jeg ikke fått den feilmeldingen.

Jeg har imildertid et par problemer enda jeg skulle sett løst. Jeg har laget en droplet, men den tar jo omtrent ingen formater ved dra og slipp metoden. bare .mov og .mp4 så vidt jeg kan se. Hvis jeg åpner dropleten kan jeg dra inn det meste, f.eks .avi eller m4v.

Problem to er mye større. Jeg konverterte noen spillefilmer, og begge mistet lyden etter mindre enn ti minutter uti filmen. Åpner jeg den konverterte filen er lydsporet i følge quicktime like langt som det lyden varer altså mindre enn ti minutter. Hva kan det komme av? Formatet er mp4 (ikke h.264), ca 500kbps, 128kbit stereo lyd, crop til 4/3 og 320*240 oppløsning.
medlem i 214 måneder
 

Re: Compressor 3: "One or more targets are incomplete"

Innleggav thomasb » tor 18.12.2008 9:49

AVI og MOV er ikke videoformater, det er container-formater som kan inneholde ulike videoformater. Det er viktig å skjønne. Hva er videoformatet og lydformatet i filene du prøver å konvertere?

For instruksjoner til hvordan enkelt reinstallere Compressor, ta en titt på følgende artikkel: http://www.digitalrebellion.com/blog/po ... aster.html

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 


Returner til Arbeidsflyt / infrastruktur



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron