Red tester, om noen vil være med

Red tester, om noen vil være med

Innleggav gunleik » søn 30.03.2008 4:23

Vet ikke om dette burde vært lagt inn under "egne arbeider", men inntil videre tester jeg bare ut kamera og arbeidsflyt.

Er inne i en leke-/læreperiode (for ikke-kommersielle settinger) og gjør det gjerne med andre interesserte (innenfor rimelighetenes grenser). Kommer til å trenge folk rundt kameraet og arbeidsflyt fremover, så det er en mulighet til å melde seg på.

Ta kontakt om du har lyst til å teste ting.

Dette er en relativt kort periode :)

Har testet litt i dag. 10 bit dpx fra RedCine til Color ser ut til å være veien.

Det er web-kompresjons artefacts her og dette er ikke en "se hva jeg kan" test, men mer: jeg tester kameraet og deler resultatet og er hypp på tilbakemeldinger på hva folk ser" greie. Ting skytes fort mens jeg blir vant med kameraet.

Om det er ok, vil jeg holde denne tråden åpen og poste nye tester etterhvert som jeg gjør dem. (selv om det i utgangspnktet ikke er lov å poste svar på egne tråder). Har inntrykk av at det er mange som er interessert i kameraet...

Hovedutfordringen nå er å få til en 10bit log arbeidsflyt fra REDcine til color. Har fgunnet en vei for første gang i dag.

http://www.byacserv.com/vulture/dogs-snow.mov

Er i Oslo og gjør tester mandag og tirsdag,

Om du ikke har noe konkret du vil skyte, er det bare å henge seg på.

Har tenkt først og fremst å skyte en bunch “bybilder”, både natt og dag

har noen planer, men er moden for innspill. Om man kan hoste opp et “sett” og noen folk for å teste – henger jeg med :) Om jeg skal bli med på eksisterende ting, er det en forutsetning at det er i en ikke-kommersiell setting…. (er seff med på kommersielle ting også, men da blir ting litt annerledes)

på onsdag (fra morgenen) skal jeg skyte litt grønnskjermstester, men det skjer i Gjøvik

Heng deg på om du vil

Mitt tlfnr er 46667745, men jeg er i Trysil utenfor dekning nå, så send meg en sms, så ringer jeg deg på søndag

Gunleik

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Returner til Kamera



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]