Erfaring med Panasonic HPX-500 ?

Erfaring med Panasonic HPX-500 ?

Innleggav TigerOla » fre 04.01.2008 20:17

Jeg har sikla litt på HVX-200 lately, og ikke minst på HPX-500 - men det avskrekkende er prisen.


Noen som har prøvd HPX-500 på et eller annet vis? Hvordan ligger den på skuldra? Justeringsmuligheter på søker/skulderpute? Hvordan er balansen når den ligger på skuldra? Ligger den godt i hendene når man bruker den håndholdt? Balanse ved håndholdt? Hva slags optikk finnes det tilgjengelig?


Ser for meg denne ville gitt mye mer av det jeg personlig ønsker av muligheter, enn HVX-200 - men igjen, så var det denne prisen da..

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Erfaring med Panasonic HPX-500 ?

Innleggav Incrediboy » fre 04.01.2008 20:43

Jeg ville lett etter andre og mer spesialiserte forum som f.eks

http://www.pana3ccduser.com/

Det finnes masse informasjon og tester om du tar en kjapp søk i google.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Erfaring med Panasonic HPX-500 ?

Innleggav TigerOla » fre 04.01.2008 23:26

På sida du linka til fant jeg ingenting i forumet gitt. Virka som om alle sammen bruker low-end kameraer.


Jeg er mest interessert i å høre fra norske brukere. Trenger vel egentlig ikke å begrunne det utover at det er enklere å ta en tur til Oslo e.l. f.eks. for å få en hands-on på produktet hos en her på forumet som tilfeldigvis har kamera, enn å ta turen til f.eks. Frankrike.. :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Erfaring med Panasonic HPX-500 ?

Innleggav thomasb » lør 05.01.2008 15:13

ThomasV, her på forumet, har visst noe erfaring med både bestilling og bruk av HPX500: viewtopic.php?p=1703862#p1703862

Jeg vet ikke helt hvordan det er med service og support, når man kjøper fra steder som f.eks. globalmediapro. Det er nok lurt å undersøke litt ang. det, før man bestiller. Mulig ThomasV kan si noe om det også?

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Re: Erfaring med Panasonic HPX-500 ?

Innleggav gunleik » lør 05.01.2008 15:33


Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til Kamera



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere