Når kan man forvente nye kameraer?

Når kan man forvente nye kameraer?

Innleggav jarandmi » søn 08.04.2007 1:10

Jeg er i gang med research til ett kamera jeg skal kjøpe i sommer.
Budsjettet ligger på rundt 30 000,- og vil defor velge med omhu.

Det jeg lurer på er om det er spesielle events og lignende, hvor man kan forvente at nye kameraer blir lansert? Jeg vil ikke kjøpe ett kamera i sommer, hvis det er stor sannsynlighet for at det vil bli lansert bedre kameraer rett rundt hjørnet.

Derfor, er det spesielle events eller andre ting jeg burde være oppmerksom på for å følge med på nylanseringer av kameraer som koster over 20 000,-?
medlem i 208 måneder
 

Innleggav TigerOla » søn 08.04.2007 1:32

Tror ikke det pleier å være så stor blest på lansering av kamera mellom 20-30.000,- men det du kan gjøre, er å melde deg på medlemsbladet fra 2MTV, Video 4 og VideoUtstyr - så får du det rett i postkassa når det kommer nye nummer. Der står det mye spennende, ikke bare priser på "siste skrik".

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav jarandmi » tir 10.04.2007 2:10

Det er altså ingen andre måter å følge med på dette? Vil det si at produsentene bare legger det ut for salg, uten noe form for lansering?
medlem i 208 måneder
 

Innleggav TigerOla » tir 10.04.2007 10:39

Kan ikke huske at det var så mye blest rundt at Sony PD-170 ble lansert liksom. Det var litt å lese om det i de riktige kanaler på nettsider som selger eller skriver generelt nyheter om sånt, og litt om det i et og annet magasin, og that's it. I allefall her i Norge.

Du må bare holde øynene åpne, og lete litt, så kommer du sikkert over noe spennende.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 


Returner til Kamera



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]