Oppgradering av FCS 3

Oppgradering av FCS 3

Innleggav Macuariuz » tir 28.07.2009 23:31

Jeg ringte Humac i dag for å høre når de fikk inn Final Cut Studio 3. Vedkomende fortalt meg at det ikke går an å oppgradere fra FCS 1 til FCS 3, men bare fra FCS2? Dette kan da ikke være riktig? Han mente også at hvis jeg skulle ha FCS 3, måtte jeg kjøpe full-versjonen. Jeg har forstått det slik at man kan oppgradere fra begge versjonene, men at man ikke får med trykte manualer på oppgraderingen fra FCS 2. Dette fortalt en Amerikansk venn av meg da han fikk oppgraderingen i posten. Noen som har hørt det samme, og kan bekrefte om dette er riktig eller galt. :-/
medlem i 208 måneder
 

Re: Oppgradering av FCS 3

Innleggav thomasb » ons 29.07.2009 1:20

Sitat fra AppleStore:
Apple skrev:Om oppgraderingen
Oppgraderingen for Final Cut Studio gir en oppgraderingsbane fra Final Cut Studio 2, Final Cut Studio 1, Production Suite eller eventuell tidligere versjon av Final Cut Pro. Akademiske versjoner og versjoner som ikke er for videresalg (NFR), kvalifiserer ikke for oppgradering.

Det er nok som med tidligere oppgraderinger, som krever serienummer fra din forrige versjon av Final Cut Studio eller Final Cut Pro, for å få installert.

Humac har enten misforstått spørsmålet ditt, eller så snakket du med en som egentlig ikke visste hva han/hun prata om.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 


Returner til Diverse video



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron