Deling av bilder live?

Deling av bilder live?

Innleggav Bjerknez » tir 25.02.2014 1:41

Jeg skal på motorsykkeltur en uke til sommeren og kommer til å bruke Hipstamatic som hovedkamera på mobilen.

Dette blir en såkalt solstudio med kun meg og sykkelen og derfor vil jeg dele alle bildene jeg tar med min iPhone 5S live med de som vil følge med. Bildet skal altså bli tilgjengelig på en gitt nettside med en gang etter at jeg har tatt det.

Har lest om Flickr og vet at dette er mulig der, men er ute etter flere og kanskje mer elegante løsninger hvis det finnes. Gjerne med skikkelig opplegg med mulighet for innlogging ett. Om det vet. Koster litt har ingen betydning.

De som vil følge med på mine bilder somlastes opp live må på en måte får et inntrykk av at dem befinner seg på en side som er litt selvlaget og konfigurert.

Jeg er veldig godt kjent med Selvhostet wordpress og oppsett av disse hvis det hjelper og vet at det finnes plugins for alt mulig, men føler jeg trenger litt mer konkret inputt.

Jeg vil som sagt at dette skal se litt proft ut innen rimelighetens grenser, så jeg setter pris på litt hjelp her :)
medlem i 175 måneder
 

Returner til Fotobehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron