Hvordan fungere Iphoto?

Hvordan fungere Iphoto?

Innleggav butterfly » tir 10.02.2009 20:54

Ja jeg har da altså hatt Macen min i 1 år nå, og laster bildene inn på Iphoto, prøver å legge dem i mapper men får det ikke til :-[ De bli liksom ikke der jeg vil ha dem, ikke skjønner jeg hvordan jeg skal ha dem der heller. Det eneste jeg gjør er å fjerne røde øyne før jeg skriver dem ut på CD, og fremkaller dem. Selv om det har jeg faktisk ikke gjort siden jeg fikk Macen, da har de bare hopet seg opp på, og jeg har et hav av arbeid å ta igjen. Finnes det en enkel og grei forklaring på hvordan Iphoto fungerer, og hvordan man bruker det.
F.eks så har jeg nå to av ett par hundre bilder, som da er like. Ikke vet jeg hvem jeg skal slette.
Jeg trenger hjelp :-[
Forøvrig elsker jeg Macen min 8-)
medlem i 187 måneder
 

Re: Hvordan fungere Iphoto?

Innleggav michaeno » ons 11.02.2009 13:32

Det høres ut som at en av de store feilene du har gjort har vært å prøve å organisere bildene i iPhoto-biblioteket...

La iPhoto gjør det det er ment til å gjøre, blant annet organisere bildene dine. Det burde holde i massevis å bruke keywords og events til å holde orden og la iPhoto fikse resten.

Ellers så finnes det masse på nettet om hvordan å bruke det hvis du søker på
- How to use iPhoto
- how to get the most out of iphoto
- osv

Tror også det finnes en bok som heter iPhoto, the missing manual. Tror også det finnes en brukermanual fra apple på maskinen din en plass...
medlem i 248 måneder
 

Re: Hvordan fungere Iphoto?

Innleggav butterfly » tor 12.02.2009 14:45

Tusen takk for hjelpen :-)
medlem i 187 måneder
 


Returner til Fotobehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]