iPhoto, gjenopplive slettede bilder?

iPhoto, gjenopplive slettede bilder?

Innleggav p1ngv1n » tor 04.09.2008 3:13

Hei alle sammen,
Vil først og fremst si at det er flott å se at forumet og mac sidene er finere og mer aktive enn noen gang. Det er lenge siden jeg har vært her inne, så lenge at jeg har byttet epost og glemt mitt gamle brukernavn, men skitt au :-)

Kom over et problem i dag når jeg skulle streame mine bilder over på min PS3.
Etter litt trykking og leting i iPhoto får jeg beskjed om at originalbildet ikkje er funnet, noe som jeg kan forstå da jeg har slettet de gamle mappene hvor de aktuelle bildene var.
Det som er synd er at jeg trodde alle bildene jeg la inn i iPhoto ville bli kopiert over til iPhoto folderen når jeg la de inn i biblioteket. Desverre har det bare skjedd med ytterst få bilder, og resten har forsvunnet ut vinduet.

Har lett litt på forskjellige sider, også http://support.apple.com/kb/HT1261?viewlocale=no_NO, men sitter fortsatt igjen med spørsmålet: er det mulig å hente ut bildene fra iPhoto og få lagret de? Bildene vises jo fortsatt ved rutevisning i iPhoto, men jeg kan verken redigere eller "gjenopprett originalfil".

Det hadde vært trist om det viser seg at det ikkje er noen vei tilbake, er mange fine bilder som har forsvunnet. All hjelp mottas med stor takk. PS! Er klar over at det finnes en post med et lignende tema like under, men overskriften er ikkje veiledende nok.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 



Returner til Fotobehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron