Wacom tegnebrett spørsmål

Wacom tegnebrett spørsmål

Innleggav Lostchild » tir 05.08.2008 19:23

Jeg anskaffet meg nettopp ett nytt Wacom Intuos3 A4 Regular tegnebrett og har bare et kjapt spørsmål til dere der ute som har samme brettet. Selve tegnearealet (lysegrå), er det meningen at nedre delen skal være løs slik at man kan vippe det opp som om det var ett ark?

Ser ikke hensikten med dette og lurer på om noen andre der ute har det samme på sitt brett. Vet at noen eldre versjoner av wacom brett har gjennomsiktig flate slik at man kunne tegne over fra andre tegninger, men her ser jeg jo ikke døyt.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Wacom tegnebrett spørsmål

Innleggav tjodolv » tir 05.08.2008 19:34

Jeg tror det er for å enkelt kunne bytte den ut dersom den blir slitt eller skadet på noen måte. Samme på mitt Intous A5.

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Wacom tegnebrett spørsmål

Innleggav Lostchild » tir 05.08.2008 19:38

men jeg har jobbet på en del tegnebrett før i samme type, og ingen har vært så "ille" hvis man kan si det da som dette brettet.

Det virker som om det er en bøy på "arket" på begge sider og de står virkelig opp. Nesten så jeg må teipe fast hjørnene. Er ikke noe problem da jeg kan sjekke det opp på jobben i morra. Ville bare se om andre hadde lignende greie.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Wacom tegnebrett spørsmål

Innleggav tjodolv » tir 05.08.2008 19:51

Det hørtes jo litt annerledes ut ja... Det er ikke slik hos meg nei

Brukerens avatar
medlem i 208 måneder
 

Re: Wacom tegnebrett spørsmål

Innleggav Vassago » tir 05.08.2008 20:28

Samme hos meg. Var plagsomt først, men er nå vant til det og det er ikke noe problem etterhvert.
medlem i 219 måneder
 


Returner til Fotobehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]