Aperture og Adobe pakken på MacBook Air

Re: Aperture og Adobe pakken på MacBook Air

Innleggav troy » ons 16.01.2008 15:20

Enig med deg der ja cas, det er en fryktelig fet gadget, men hvis jeg personlig først skulle kjøpt meg en Air, så skulle jeg hatt den med flash disken, og den koster som sagt 25 laken, noe som er litt vel mye for gadgets etter min mening, samme hvor fet den er.

Men som sagt har man råd, så hvorfor ikke? ;)

Men å gå fra MBP til Air blir jo som å bytte inn Merce'n mot en Gammel Opel vel?

Har du andre maskiner nå da, etter du solgte MBP'n?

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Aperture og Adobe pakken på MacBook Air

Innleggav KriSkj » ons 16.01.2008 15:53

Hva er egentlig en flash disk?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Aperture og Adobe pakken på MacBook Air

Innleggav troy » ons 16.01.2008 17:02

Helt ærlig vet jeg ikke så mye om det!!!

Blir brukt mye i små memorusticks og slike ting.

En hardisk er jo på en måte en plate som surrer rundt og rundt så og så mange ganger i s/m, derav 4200, 5400,7200 og slike tall, mens hvordan flashdisker virker vet jeg ikke .

Men godt at du spurte for nå skal jeg besøke min beste venn (google) og finne ut av det! ;)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Aperture og Adobe pakken på MacBook Air

Innleggav cas » ons 16.01.2008 17:36

En SSD(flashdisk) bruker flash minne(i likhet med CF kort til kamera) istedenfor bevegelige deler(spinnende plater) til å lagre data. Blant annet iPod nano bruker flash.

Det blir nok en MBP 15" på meg. Hvis ingen andre råder meg til å vente? Kan jo hende det kommer en oppdatering snart..
medlem i 217 måneder
 

Re: Aperture og Adobe pakken på MacBook Air

Innleggav KriSkj » tor 17.01.2008 13:07

Tipper Apple vil prøve å tjene mere penger ved å få folk til å oppgradere sin iDisk ved å lage en bærbar maskin med så lite minne!

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Forrige

Returner til Fotobehandling



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]