Prisantydning Fujifilm Finepix s7000

Prisantydning Fujifilm Finepix s7000

Innleggav iKyrre » man 10.11.2008 13:15

Jeg har et Fujifilm Finepix s7000 kamera som jeg kjøpte våren 2004 som jeg ønsker å selge til høystbydende.

Mitt spørsmål er om folk her kunne gi meg en liten pekepinn på hva slags pris jeg kan anse som fornuftig/realistisk? Send meg gjerne en PM hvis noen skulle være interessert i kjøp også, ellers så skal jeg legge den ut på brukt1 innen få dager.

Korte specs:
Fujifilm Finepix s7000, 6,3 mpx, 10x optisk zoom, bruker 4x AA-batterier, tar både Compact Flash-minne og XD-minnekort (også samtidig).
Sist endret av iKyrre den man 10.11.2008 14:12, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Prisantydning Fujifilm Finepix s7000

Innleggav sortebill » man 10.11.2008 14:09

Du får nok ikke så mye for et sånnt kamera i dag, jeg kjøpte nylig et dslr fra samme år, det kostet over 10k når det var nytt, jeg ga ca 1000 for det.

Tror ikke du vil få noe igjen for dette kameraet mtp. at det er veldig gammel 4 år er mye når en tenker utvikling på kamerafronten.

(Dette innlegget ditt er vel mer som en annonse enn en prisforespørsel og tror kanskje noen av moderatorene her inne blir muggne av måten du har formulert deg)

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Prisantydning Fujifilm Finepix s7000

Innleggav iKyrre » man 10.11.2008 14:14

Takker så mye for feedback! Har også redigert innlegget mitt så det ikke fremstod så salgsrettet..

Mistenkte også at det har relativt liten verdi idag, men kvitter meg med det fordi jeg ikke bruker det i det lenger.

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 


Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]