Canon EOS 400D

Innleggav grandiflora » tir 09.01.2007 13:44

keiserjohn skrev:ahh... la oss starte en hjerne død diskusjon om hva som er best av nikon og canon.
Slik de har på foto.no hver dag. Død over den dårlige siden der...

Dessuten er det jo helt klart, at alle pene mennesker bruker hasselblad eller nikon, og leica.


Ja, tenk - vi gjør det! :-D Leica FTW!
medlem i 208 måneder
 

Innleggav sgrytoyr » tir 09.01.2007 14:22



Tror det er akkurat den, ja. Brukte SunFire-siden på de siste portrettene. Og det stemmer ikke at den er 40cm slått sammen, det er vel heller rundt 20cm. Den går akkurat inn i min LowePro Slingshot. Veldig praktisk sak.
medlem i 213 måneder
 

Innleggav Dag Johnson » tir 09.01.2007 14:27

Fler som kan poste bilder de har tatt med Canon EOS 400D? Blir bildene stabile fine når jeg knisper eller ustabile, mener jeg at de er dratt, shaky!?
medlem i 207 måneder
 

Innleggav macadict » tir 09.01.2007 14:37

NyZeta skrev:Den store manualen som følger med kamera er ganske bra da. Hva er det du trenger oversikt over?


Den er i utgangspunktet bra nok den. Mener bare å huske at manualen til D50 så ut som en kombinert manual og fototipsbok med spesielt fokus på kameraets potensiale og egne innstillinger. Skal se nærmere på den, mulig den er funksjonell med tanke på 400D også (teknikker o.l.). Regner med det er like greit å investere i en god fotobok, har sett på en del som tar for seg teknikker og tips rundt digital fotografering og bildebehandling.

Brukerens avatar
medlem i 223 måneder
 

Innleggav njadve » tir 09.01.2007 22:20

keiserjohn skrev:ahh... la oss starte en hjerne død diskusjon om hva som er best av nikon og canon.
Slik de har på foto.no hver dag. Død over den dårlige siden der...

Dessuten er det jo helt klart, at alle pene mennesker bruker hasselblad eller nikon, og leica.


Ja, her er det faktisk en jeg er enig med... ;)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav nicho » ons 10.01.2007 0:12

Dag Johnson skrev:Fler som kan poste bilder de har tatt med Canon EOS 400D? Blir bildene stabile fine når jeg knisper eller ustabile, mener jeg at de er dratt, shaky!?


Her er noen bilder jeg har tatt. Flesteparten er med kit-objektivet: http://www.binaryinstincts.com/gallery/2007.01.06_sno_i_drm/

Bildene blir ikke uklare med mindre du har for lang lukkertid eller for lite lys. Inne anbefaller jeg deg å bruke en god blitz.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Forrige

Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron