Ixus 60 spm..?

Ixus 60 spm..?

Innleggav milahesby » fre 17.11.2006 20:53

Jeg har godt til innkjøp av et ixus 60 cam.. men lurer på hvordan man kan se batteri tiden eller et symbol som viser batteritiden?

Noen som har peil.....
medlem i 218 måneder
 

Innleggav ask » fre 17.11.2006 21:03

Nå vet jeg ikke hvordan det er på det kameraet, men ofte på digitale kompaktkameraer er det slik at du ikke til enhver tid får vite hvor mye av batteriet som er igjen, men at du får opp et symbol når batterinivået er lavt.

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav milahesby » fre 17.11.2006 21:08

skjønner... er bare så sykt kjipt at man ikke ser hvor lenge jeg kan bruke cam... men det fungerer vel ikke.. takk for svar uansett
medlem i 218 måneder
 

Innleggav kajac » fre 17.11.2006 21:12

ask skrev:Nå vet jeg ikke hvordan det er på det kameraet, men ofte på digitale kompaktkameraer er det slik at du ikke til enhver tid får vite hvor mye av batteriet som er igjen, men at du får opp et symbol når batterinivået er lavt.

sånn er mitt kamera, et hp photosmart m307

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav njadve » lør 18.11.2006 9:21

Jeg har et Ixus 55 og det er ganske bra batterikapasitet på det iallefall. Hadde ejg vært deg så hadde jeg testet hvor lenge det holdt og heller bare fulgt med og holdt oversikt over hvor lenge du har brukt det senere. Det er det jeg har gjort på mine kameraer, og det har funket utmerket...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav Anders » lør 18.11.2006 10:12

Du kan jo kjøpe et ekstra batteri. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304463

Eller bare lade kamera når du har mulighet. Det er samme typen batteri som på de fleste bærbare mac´er så det er bare og klapplade.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]