Speilreflekstid...

Speilreflekstid...

Innleggav njadve » man 23.10.2006 17:26

Nå har jeg tenkt på å kjøpe meg en speilrefleks, omsider. Jeg har forsåvidt bestemt meg for å kjøpe D50 siden den passer meg veldig bra og sitter godt i hånden min iallefall.

Så, da er spørsmålet om det finnes noen greie bagger. Ikke så store helst, men noe alá LowePro Nova 1. Jeg synes den ser veldig grei ut, men jeg vet liksom ikke helt hvordan den ser ut innvendig. Jeg kunne tenkt meg at den ikke var helt tom slik som LowePro Pezo TLZ 20. At det var tillaget slik at den passer formen til en dSLR. Noen som har forslag?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav therock » man 23.10.2006 17:36

Sjekk heller ut LowePro Topload Zoom 1 og 2. Har selv Topload Zoom 2 som jeg bruker til Canon 350D med standard kit linse og lens hood. Passer utmerket, og med rom for en større linse siden.
medlem i 248 måneder
 

Innleggav Fole » man 23.10.2006 17:40

Ville personlig gått for en liten sekk. Da kan du kombinere, du trenger ikke å fylle den opp med fotoutstyr, i enkelte modeller fra lowepro, er det også plass til laptop, fra 12" -17". Har selv en av de og er knakende godt fornøyd!

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav njadve » man 23.10.2006 17:59

Sekk føler jeg blir litt overkill. Jeg har allerede en knallsekk som passer perfekt til min PB 12" og da tenker jeg bare en liten taske eller noe slikt som jeg kan ha oppi sekken, i bilen, båten eller sånn. Noe som er enkelt å ta med seg, men som beskytter kameraet...

Jeg kikket litt på den LowePro-modellen, og den så veldig bra ut. Jeg fant den dessverre ikke i de nettbutikkene som var gunstigst på D50, og jeg vil helst unngå å bestille fra to butikker. Jeg fant imidlertid TopLoader 65 som virket veldig bra. Kostet litt, men den virket veldig bra. Eneste var kanskje at den var litt stor?

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]