rensing av kamera

rensing av kamera

Innleggav bjarnebs » ons 11.10.2006 13:11

Har eit 350D som beklageligvsi har fått ein del støv inne i sjølve kamerahuset. Har prøv med selvrens, men sliter litt med å få det skikkelegt reint. Så skulle gjerne hatt det inn for skikkeleg rensing.

Så: er det nokon som veit om eit firma som resner kamera i Bergen? Har hørt noko om det skal vere eit i åsane, men kvar?

Og, er det nokon som veit kva noko sant vil koste?

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav chriso89 » ons 11.10.2006 13:16

prøv fotobutikk

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav Iqgutten » tor 12.10.2006 8:22

Dette kan du nok gjøre på de fleste fotobutikker.. :D

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Innleggav bjarnebs » tor 12.10.2006 8:40

Fant fram til slutt: Camera & Videoteknikk AS ligger i samme bygg som varelageret til IKEA.

Iqgutten: Ja, til dels mulig -> Etter spørrerunde ved dei fleste fotobutikkane i Bergen og Åsane fekk eg beskjed om at dei kan ta imot kamera, men renser dei ikkje der. Dei blir videresendt til blant anna Camera & Videoteknikk. Og ved å levere dei først inn på fotobutikk for så at dei skal sende dei videre til renseriet så vil det går lenger tid og det blir dyrere.

Priser for rens av CMOS gikk frå kr 600,- til 1300,-. Så store variasjoner.

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav faen » tor 12.10.2006 8:46

har samme kamera selv. hvordan selvrenser man egentlig?? (har det automatisk selvrensing??)
medlem i 210 måneder
 

Innleggav bjarnebs » tor 12.10.2006 8:53

Her var det snakk om relavtivt store mengder støv, så såg mine eigne avgrensinar for å klare dette.

Du kan kjøpe rensesett til kamera ditt. Som kan blant anna innehalde: http://www.copperhillimages.com/index.php?pr=products Mange vil anbefale ein tør kost (blåsekost/blåsebælg..) og andre vil sei at du bør bruke eige rensemiddel og spesielklut...

Så var dette eg meinte med sjølvrens...

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav calsen » tor 12.10.2006 8:57

Dette kameraet har ikke selvrens, det kun løfter opp speilet slik at du kommer til CMOS-brikken.
For å få bort støvet er det ofte nok å blåse litt luft med en liten ballong (som man brukte på lysbilder før) inn i kamerahuset mens speilet er oppe. Finnes også luft på boks, men disse har ofte for stort trykk.

Ikke blås med munnen, har du ikke ballong gjør alle seriøse fotobutikker dette gratis for deg.

Sjelden det er nødvendig å levere inn til rens om du ikke har utsatt kameraet for ørkenstormer eller annet ekstremt bruk :-)

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Innleggav bjarnebs » tor 12.10.2006 9:01

calsen skrev:Sjelden det er nødvendig å levere inn til rens om du ikke har utsatt kameraet for ørkenstormer eller annet ekstremt bruk :-)


Eller at kameradekselet ikkje var godt nok skrudd igjen når det låg nede i ein sekk... (Ja, for å få plass så tok eg av linsa og satt på kameradekselet, og da dette datt av vart det ein del støv ja..) Så kan vel kanskje katogariserast som ekstrem bruk...

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav kaspartu » tor 12.10.2006 9:41

har kjøpt meg en trykkluftsboks, den funker helt fint, og jeg slipper å springe og tigge på en eller annen foto butikk hver gang jeg får litt støv i kameraet!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 


Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]