Fersk eier av Nikon D70s....noen tanker rundt handelen.

Fersk eier av Nikon D70s....noen tanker rundt handelen.

Innleggav PrOpHeAd » tir 26.09.2006 1:25

Hei!

Nå er jeg er rimelig opprømt etter å ha vunnet budrunde på QXL for et 6 mnd gammelt Nikon D70S med 18-70mm Objektivet + standard tilbehør:-D. Prisen ble 5200 kr, synes dere dette er en fair deal? Har revet meg i håret over en lengere tid for det har vært veldig vanskelig å velge mellom Canon D350,Nikon 50D og denne. Til slutt sto det på relativ pris, det faktum at d70 (og d50) føles mye bedre i hånda og at kitobjektivet er bedre kvalitet. Slik slipper jeg å anskaffe meg et annet objektiv med det første (er rimelig fersk på digital SLR og blakk).

"Problemet" nå er at jeg bor i Paris og lurer på hvordan vi smertefullt kan sluttføre handelen. Fungerer PayPal internasjonalt slik at han kan sende det til paris og han får sin betaling. Hva er beste betalingsløsning? Er det noen som tror dette kan bli en dyr affære? Postoppkrav internasjonalt: en umulig affære?

Alle råd mottas med stor takknemlighet

;)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

bra deal

Innleggav FoR » tir 26.09.2006 1:32

Du gjorde en bra deal. Nytt hus koster jo 7000,- . Og 18-70 objektivet er svært bra.

Paypal har jeg brukt flere ganger utenlands, og fungerer bra er min erfaring.

Når jeg har sendt utenlands, bruker jeg UPS/FedEX eller vanlig postpakke.

Lykke til.

:-)

Brukerens avatar
medlem i 216 måneder
 

Innleggav wanvik » tir 26.09.2006 1:38

Paypal fungerer utmerket, men vær obs på at du må benytte annen valuta enn norske kroner..

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Innleggav PrOpHeAd » tir 26.09.2006 1:49

Takk for gode tips og jeg mente selvfølgelig minst mulig smertefullt i tråden min over:-[

God natt!! :-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere