Nikon D50 18-70mm VS D70s 18-70mm

Innleggav Nikoraisan » tir 11.07.2006 5:08

hvor har du tatt disse bildene, åsmund? jeg har lenge lett etter liknende locations, men har ikke så lett for å reise rundt og lete (med tanke på at jeg ikke har bil osv.) Har jo litt kjennskap til Lørenskog osv, men de fleste stedene jeg kan tenke meg gir fine motiver er som regel søplet ned osv.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Åsmund » tir 11.07.2006 15:37

De er tatt i Asker. Bildene med vann er tatt rundt Semsvannet i Asker, og åkerbildene er tatt ved Skaugum i Asker (der krompen bor). Det er mange fine steder i Asker, og så lenge man kommer litt ut mot skogen, så er det fritt for søppel, men rundt semtrum ser det helt j#$%vlig ut som vanlig :)

Æresmedlem
Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Funkaholic » tir 11.07.2006 15:48

Har i det siste sett en del på de foreløpige testene av Sony Alpha A100 dslr. Sonys første digitale speilrefleks, men allikevel en gammel traver siden dette er et Konica Minolta som er videreført gjennom Sony.

Ting som 10,2 mpx, støvbeskyttelse ved antistatisk film og "ristende"
bildebrikke, anti-shake bygd inn i kameraet så man ikke trenger dyre linser med dette innebygd pluss en haug andre spennende finesser.

Foreløpig er det kun pretester der ute, men kameraet ventes på f.eks komplett.no 1. august, så de fullstendige testene nærmer seg.

Noe dyrere enn f.eks Canon Eos 350D, men ser så langt ut til å være verdt pengene.

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Forrige

Returner til Fotoutstyr



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron