Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav termserv » tor 13.03.2008 16:54

Hei.

Har bestemt meg for å gå til innkjøp av et Wacom-tegnebrett, og har hørt veldig mye bra om denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336258

Men det står "for Vista og Office 2007", og da blir jeg usikker på om det bare er uvitenhet om kompatibilitet med Mac, eller om den ikke fungerer i det hele tatt.

Noen erfaringer?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav ninja5000 » tor 13.03.2008 17:09

Vet ikke hvordan det er med Bambooen, men jeg har en Intuos3, og det funker 100% med Mac ihvertfall.

Jeg kjøpte mitt på Apple.no, så du kan jo sjekke der om de har Bamboo også - for hvis de har det så bør det jo nesten funke :)
(Og hvem vet, plutselig er det billigere også. Min Intuos3 A4 var ihvertfall billigst der ifølge prisguide.no)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav haartufs » tor 13.03.2008 17:09

Pussig at Komplett velger å omtale det som "for Vista og Office 2007". Det finnes, etter hva jeg vet, kun en versjon av dette tegnebrettet. På Wacom sine sider kan du i alle fall laste ned OS X-drivere til tegnebrettet. Skal nok fungere fint.

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav termserv » tor 13.03.2008 17:15

Ok, takk for tilbakemeldingen. Jeg regner jo med at det er kompatibelt, men i og med at det var spesifisert i tittel, så ble jeg usikker.

Uansett har man jo 14 dagers returrett ved kjøp på nett, så da blir det tegnetbrett! :D :bitchin:

Edit: Jaggu, den var faktisk billigere på Apple Store ;)

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav JakobV » tor 13.03.2008 17:27

Jeg har Bamboo Fun. :)
Kjempefornøyd. Funker fint med Mac det. ;)

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav Zionxxx » fre 14.03.2008 14:36

jeg kjøpte på apple wacom intuos A5...billig på apple! 2500kr koster myyye mer på komplett osv

men om problemet ditt...du kan jo gå inn på wacom.com og sjekke...hvis det var wacom...

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav reisendeMAC » fre 14.03.2008 14:43

Er overhodet ingen problemer med Wacom og Apple maskiner som jeg kjenner til. Download bare den seneste driveren fra Wacoms hjemmeside, dersom du kjører Leopard.
medlem i 218 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav KriSkj » fre 14.03.2008 14:55

Zionxxx skrev:jeg kjøpte på apple wacom intuos A5...billig på apple! 2500kr koster myyye mer på komplett osv

men om problemet ditt...du kan jo gå inn på wacom.com og sjekke...hvis det var wacom...


Apple norge eller Apple US ??

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav Zionxxx » man 17.03.2008 0:00

Norge!! tok 2 dager så var den hjemme...veldig kjapt...trodde apple var treige med leveringer...etter det jeg har hørt...

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Wacom-tegnebrett kompatibelt med Mac?

Innleggav termserv » man 17.03.2008 1:13

Bestilte fra Apple på torsdag, og de påstår at den skal være levert innen 27.. Argh.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 


Returner til DTP



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron