Logo til lavt budsjett.

Logo til lavt budsjett.

Innleggav lanto » lør 26.11.2011 18:23

Hei er på utkikk etter en som kan lage en logo for meg. Jeg har tegnet en logo for hånd, som du kan gå ut ifra.

Logoen skal brukes i sammenheng med musikk, electro house sjangeren. Jeg har et relativt lavt budsjett. Ca hvor mye for du gjort for mellom 100 og 200 kroner? Jeg er ikke så veldig kjent med priser når det gjelder dette.

Skisse: http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 6kl17.png/

Mvh.
Henrik
medlem i 166 måneder
 

Re: Logo til lavt budsjett.

Innleggav Forth » man 28.11.2011 10:46

tror nok du må belage deg på å tilby en tusenlapp om du ønsker at noen skal ta tak i dette.

de fleste freelance designere eller folk som jobber med dette fast tar alt fra 500-1000kr timen.

Jeg kan hvertfall ta den for deg for en tusenlapp, og da får du det skikkelig gjort :)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Logo til lavt budsjett.

Innleggav lanto » man 28.11.2011 17:12

Det blir nok litt i det drøyeste laget etter min mening, men logoen blir sikkert knakende fin. Har tatt en titt på nettsiden din :-) Som sagt skal logoen være ganske simpel. Egentlig skal det bare være en font på en ren bakgrunn.
medlem i 166 måneder
 

Re: Logo til lavt budsjett.

Innleggav Forth » man 28.11.2011 17:34

hehe, vel.

Jeg fakturerer som oftest fra 10.000 -> 25.000 for en logo, avhengig av kundens størrelse, mens skjelden mindre en det, og i noen tilfeller en god del mer.
Så jeg vet vel ikke helt om 1000kr akkurat er "drøyt" om man ser det i den store sammenhengen. det er tross alt et fag vi driver med, selvom det er piksler på en skjerm.

Som sagt, har man en kompis som lager til deg som en vennetjeneste er sikker en 200 lapp og et klapp på skulderen nok, men du "annonserer" tross alt her på forumet fordi du ønsker at noen med kompetanse skal gjøre jobben for deg, right?

Selvom det er en simpel og ren logo du er på jakt etter så skal jeg vedde på at det blir en korrekturrunde eller to. er høyst sannsynlig du ønsker noe annerledes mtp form/farge ut fra første forslag. om ikke, så tror jeg du er den første kunden i historien som aksepterer på første utkast :bitchin: og korrekturer tar tid, derav at man faktisk ønsker litt for jobben, så det overhodet er verdt bryet.

Men om du ønsker det kan jeg lage et forslag til deg, det vil da koste 500kr siden du er på jakt etter å få det billig. da snakker vi om 1 forslag, og prisen er den samme om du vil bruke den eller ikke. ingen korrektur, så "take it or leave it" (but still pay for it) om man vil kalle det det ;)

Dette gjør jeg vel egentlig bare fordi jeg selv har jobbet i musikkbransjen i samme sjangeren som deg, og vet at det ikke er mye penger for en artist i oppstarten, så jeg anser vel dette egentlig for "charity work" fordi jeg har sansen for det du driver med :-)

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: Logo til lavt budsjett.

Innleggav lanto » man 28.11.2011 18:04

Jeg har sendt deg en melding :-)
medlem i 166 måneder
 


Returner til Illustrasjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere