Trenger feedback på Photoshop-illustrasjoner

Trenger feedback på Photoshop-illustrasjoner

Innleggav ecolindo » ons 05.03.2008 23:37

Her er to Photoshop illustrasjoner jeg har laget, ønsker feedback please :)


http://bildr.no/view/161947
http://bildr.no/view/161945

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Trenger feedback

Innleggav paula_94 » tor 06.03.2008 1:16

driiiiiiiiiiiiit bra bilder!

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Trenger feedback

Innleggav ecolindo » fre 07.03.2008 7:25

takker og bukker .

fint å få skryt, men med feedback, så håper jeg også på noen kritiske og konstruktive kommentarer.

Tidligere har jeg brukt deviantart.com for å få tilbakemeldinger om det jeg har laget. Men i de siste årene har den siden blitt elendig på dette. Folk ser bare på bildene, og legger aldri igjen kommentarer.

Noen som vet om noen bedre sider for slike ting ?

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Trenger feedback

Innleggav anders_85 » fre 07.03.2008 7:46

Veldig fine illustrasjoner. På portrettet av jenta ser venstre tommel litt rar ut, litt stump. Vet ikke om det er skyggeleggingen eller neglen som gjør at man får inntrykk av å se den mer fra siden. Retningen på pistolen samsvarer heller ikke med høyre hånd så den ser ut som den holder på å falle ut av grepet hennes, vet ikke om det er tiltenkt.

På bokcoveret? ser jeg du har brukt eget tlf nummer, men visst jeg forstår riktig og dette er en skoleoppgave så er vel ikke det så nøye.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Trenger feedback

Innleggav andreas 30gb » fre 07.03.2008 8:04

Veldig kule plakater.
Ble sittende å lese på plakat 2, noe som er et positivt tegn!
På plakat 1 liker jeg alt bortsett fra pistolen.
Jeg tror kanskje pistiolen mangler noen detaljer i (hva heter det nå da? Jeg kaller det..) røret (munnstykket?) Og kanskje en slik plate der man har håndflata hadde gjort seg.
Nå har ikke jeg særlig peil på pistoler, men den ser liksom litt halvferdig ut.
Også vinkelen på pistolen burde vært annerledes og mere slik
http://giddlebits.files.wordpress.com/2 ... npoint.jpg
Ellers må jeg si at jeg er mektig imponert!
Stå på ! Dette kan du!

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Trenger feedback

Innleggav ecolindo » fre 07.03.2008 23:05

takker for feedback . Dette er bra :)

Uansett. vinkelen på pistolen er ment å være slik, det jeg tenkte med portrettet var å gjøre henne veldig lekende. Hun mener aldri å skyte meg, men har likevel en pistol, som hun "kan" bruke. ANg. detaljer på pistolen, så er det litt vanskelig å skjønne hva det var du mente. Men jeg er klar over at den ser litt "cartoonish" ut, og det sliter jeg litt med å fikse. Jeg ønsker ikke å lage den for detaljert heller, fordi jeg ønsker at det øyeblikkelige fokuset på bildet skal være ansiktet hennes, og derfor er ansiktet det "skarpeste" og mest detaljerte området.

Ang plakaten med bilde av meg, så var det en skoleoppgave der jeg skulle vise hva som foregikk oppi hodet mitt. Den er ikke levert enda, så jeg kan enda endre ting. Jeg tror egentlig hovedgrunnen til at nummeret mitt står der var fordi det var så forbanna vanskelig å finne på nye ting hele tiden å skrive :) men tror nok jeg skal erstatte det med noe annet.

Forresten. Noen som ser ansiktet som formes i tankene mine? Det er meningen at bildet skal trykkes i A3, og da skal ikke ansiktet vises (dersom jeg har gjort det riktig), men ansiktet skal komme fram når man betrakter det på avstand.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Trenger feedback

Innleggav Alyce » ons 30.04.2008 18:27

Så ansiktet når du nevnte det (som da gjorde at jeg zooma ut), kjempekult.
Men for å være litt konstruktiv, og komme med litt kritikk:
første bilde: Jeg synes pistolen burde være mer enten mot tilskueren eller gjøre det enda klarere at hun ikke "bruker" pistolen aktivt. Er dette en tegning eller fotomanip? Og er det i første tilfelle brukt foto som referanse?

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 


Returner til Illustrasjon



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere